BBDO UKRAINE попало в шорт-лист Каннских львов.
18 Июн 2017, 11:20

BBDO UKRAINE попало в шорт-лист Каннских львов.

Члены жюри оценили рекламу SNICKERS в категории наружной рекламы. Повезет ли агентству пройти дальше и получить статуэтку Льва, мы узнаем завтра. Сегодня на фестивале награждают лучших в категориях Cyber | Glass | PR | Promo & Activation. В этих номинациях других агентств из Украины нет.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость