BBDO New York сравнила руки с нежностью аксессуаров для бритья.
19 Май 2015, 09:45

BBDO New York сравнила руки с нежностью аксессуаров для бритья.

По заказу бренда  The Art of Shaving (выпускаемого P&G), рекламное агентство разработало серию креативных принтов. Задумка авторов заключается в том, чтобы показать мягкость и комфорт, ощущаемые в процессе использования лакшери-линейки.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость