BBDO New York сравнила руки с нежностью аксессуаров для бритья.
19 Май 2015, 09:45

BBDO New York сравнила руки с нежностью аксессуаров для бритья.

По заказу бренда  The Art of Shaving (выпускаемого P&G), рекламное агентство разработало серию креативных принтов. Задумка авторов заключается в том, чтобы показать мягкость и комфорт, ощущаемые в процессе использования лакшери-линейки.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость