Барбекул сторис: новая коммуникация в поддержку лимитированной Мивины Барбекю
20 Авг 2019, 07:47

Барбекул сторис: новая коммуникация в поддержку лимитированной Мивины Барбекю

В поддержку выхода новой лимитированной Мивины BBQ Nestle и McCann Kyiv запустили рекламную кампанию с капибарами, манулом и фенеком. Кроме роликов бренд запустил игру в Instagram, в котором можно примерить маску и показать, кто тут фенек.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость