Back-to-school кампанія рюкзаків розповіла, як стати зіркою в школі
12 Авг 2019, 11:22

Back-to-school кампанія рюкзаків розповіла, як стати зіркою в школі

Український бренд шкільних рюкзаків та аксесуарів YES запустив back-to-school кампанію від Banda. Кампанія розроблена для дівчат 8–10 років, які мріють виділятися і можуть зробити це через свій образ. В центрі кампанії — реп-кліп про дівочу мрію бути зіркою школи, якою себе і відчуваєш, щоб красунчики дивилися вслід, а суперниці заздрили. Покажи хто ти YES, означає, що твоя крутість справжня і більше не буде непоміченою.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость