Потужність гаджету має значення: back-to-school кампанія від Фокстрот
06 Авг 2021, 14:52

Потужність гаджету має значення: back-to-school кампанія від Фокстрот

 Фокстрот та Havas Ukraine запустили кампанію до шкільного сезону, в якій нагадали про необхідність гаджетів.

«Підготовка до школи – це завжди приємні емоції від очікування покупки новеньких девайсів у школярів та, зазвичай, лавина клопотів для батьків. Адже потрібно врахувати купу нюансів і нічого не забути! А ще – бути в тренді та крокувати в ногу з часом, – розповіла про концепцію промо Наталія Ставраті, маркетинг директор Фокстрот. – Тож у нашому новому ролику ми вирішили зробити акцент саме на тому, чим живуть наші діти: запиті на сучасні гаджети, що і під час навчання допоможуть, і стануть у нагоді для зв’язку з батьками та друзями».

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Расскажите друзьям про новость