Ажіотаж навколо дня Святого Валентина використали для соціального проекту
14 Фев 2020, 08:42

Ажіотаж навколо дня Святого Валентина використали для соціального проекту

Міжнародна рекламна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine використола ажіотаж навколо дня Святого Валентина для того, аби допомогти діткам із вадами серця.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

На підтримку благодійного фонду «Серця Майбутнього» був запущений флеш-моб у Instagram «Стріли Любові». 

За допомогою стандартного функціоналу соціальної мережі креативщики буквально змусили битися серця небайдужих фоловерів.

Механіка вкрай проста – обери одну зі стріл або створи свою на сайті

Опублікуй зображення у своїй стрічці Instagram та познач друга або подругу, якій передаєш естафету. 

Метою Фонду «Серця Майбутнього» — є надання допомоги пацієнтам з вродженими вадами серця.

Його було засновано кардіохірургами провідних клінік міста Києва, що об’єдналися для того щоб надати шанс на щасливе та здорове дитинство всім малюкам, які потребують допомоги.

На сьогодні в Україні щороку народжується біля 4 тисяч дітей з вродженними вадами сердця. Майбутні батьки, дізнавшісь, що в них може народитись дитина з вродженним пороком сердця, бояться народжувати, коли ж ваду діагностовано після народження, не знають що їм робити, та як жити далі. На «щастя» вихід є!

В більшості випадків — це ендоваскулярні втручання, після проведення яких малята повертаються до нормального життя і нічим не відрізняються від своїх однолітків. Але висока вартість обладнання для проведення операції нерідко викликає розпач у батьків, висока вартiсть для переважної більшості українських сімей є нереальною.

Расскажите друзьям про новость