Madcats зняли рекламу для моторної оливи Vira. У роликах тачка співає колискову та готує сніданок, щоб отримати порцію вірної оливи.
Перша рекламна кампанія Vira показала відмінні результати. За рік продажі оливи виросли практично у 4 рази, а кількість активних клієнтів за період кампанії — зросла майже на 50%. Тому в Madcats вирішили не ламати те, що працює, і продовжили історію взаємовідносин Толіка, Славона та їх машин — у сіквелі.
У минулій кампанії Vira тачки мстилися недолугим водіям за те, що ті заливали погану моторну оливу. Відтоді Славон і Толік навчилися купувати вірну оливу, тож і машини стали для них вірними друзями.
Нова кампанія — це броманс між водієм і машиною. Машина тут не бездушний механізм, а живий персонаж, який виручає друга у тяжку хвилину. Втім, не зовсім безкорисливо, адже «Коли тачка помагає — Толік Vira заливає!».
А ще, це роздуми про природу маскулинності, одним з стовпів якої в житті сучасного чоловіка, безумовно, є моторна олива. – зазначив режисер роликів Сергій Шевцов.

