Madcats випустили рекламу для моторної оливи Vira. У роликах гонорова машина оживає, щоб помститися водієві за неякісну оливу.
Зазвичай реклама моторної оливи асоціюється з дорогими спортивними тачками, довгоногими красунями і крупними планами двигунів. І це точно не шлях Vira.
Madcats із самого початку хотіли зняти просту і зрозумілу історію, яка знайде відгук у водіїв Ланосів, Меганів і старих, але таких дорогих серцю, Гольфів.
Що спільного між водіями, так це їх відношення до своїх тачок. Машина для них — це не просто засіб доставки себе з пункту А у пункт Б, а вірний звір.
Водії схильні персоналізувати свою машину. Вони наділяють тачку характером, розмовляють з нею, і називають (в залежності від контексту) то Ластівкою, то Пилососом.
Креативники викрутили цей нюанс на максимум і зробили машину повноцінним персонажем ролика. За сюжетом, горе-водій заливає у машину погану оливу. А тачка у відповідь мстить водієві, як це роблять коти, гадячи у капці господаря.
В агентстві усвідомлювали, що теглайн «Щоб не злити свого звіра — заливай оливу Vira» буде різати вухо жителям 5 вулиць Києва з айфонами і татухами. Але Madcats були впевнені, що він припаде до душі клієнту Vira — правильному хлопцю з невеликого міста.
Попри локдаун, результат перевершив усі очікування. Новий бренд, дизайн упаковки і реклама дали ракетний підйом: у квітні 2021 Vira було продано у 4 рази більше, ніж у квітні 2020.