31 Дек 2021, 14:01

Санта під прикриттям або фея-касирка. Битва новорічних персонажів у промо АТБ та NOVUS

Напередодні новорічної ночі пропонуємо читачам MMR додати трошки магії, переглянувши ролики та обравши, який персонаж їм більше до вподоби — Санта під прикриттям від Novus або фея-чародійка з кампанії АТБ.

Мережа NOVUS разом із креативною агенцією Lions у складі омніканальної маркетингової групи Twiga Ukraine розробила новорічне промо, доставивши гостя з Лапландії прямісінько до українського супермаркету.

Напередодні зимових свят мережа АТБ пропонує покрутити колесо фортуни на сайті та виграти подарунок під ялинку. Над проєктом працювали три агенції у складі Twiga Ukraine. Команда Twiga`Go стала лідером з розробки та реалізації промо. Агенція Lions працювала над концепцією кампанії, а креативне відеоагентство Lovivideo очолило виробництво рекламного відео.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Пропонуємо переглянути ролики та визначити, який персонаж більше пасує новорічному промо. Голосуємо у формі нижче.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео