Асоціація зовнішньої реклами України: «запиту не було»
Заявляємо: Асоціація після завершення діяльності робочої групи при Київському представництві Держкомпідприємництва не зверталась із офіційними запитами до органів державного контролю з приводу затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві.
Усі листи, що відправлялися, в тому числі на АМК, датовані березнем, а пізніше Асоціація в рамках, досягнутих під час громадських слухань, домовленостей не залучала контролюючі органи до цього питання.
Не може організація, яка об'єднує абсолютну більшість провідних та системних учасників ринку зовнішньої реклами всієї держави і її столиці, ставити собі за мету продовження кризи, яка, без перебільшення, охопила рекламну галузь Києва. Нагадаємо, за останній рік, внаслідок «реформування», ініційованого новими чиновниками КМДА, втрачено темпи розвитку галузі, а атмосфера довіри та партнерства на ринку фактично відсутня.
Подальше затягування затвердження Порядку, яким би він не був, на думку всіх членів Асоціації, означало б фінансові та іміджеві втрати для операторів вже в новому рекламному сезоні. Тому експерти Асоціації і погодились із останньою редакцією документу, який враховував більшість пропозицій ринку і зробили все можливе на своєму рівні для його підписання в КМДА.
Останнім часом між Асоціацією та ДП КИЇВРЕКЛАМА почали налагоджуватись певні конструктивні стосунки. Було проведено спільне засідання з питань подвійного оподаткування операторів зовнішньої реклами. Визначені спільні кроки по вирішенню цього питання. Тому вважаємо за доцільне в такому ж конструктивному руслі вирішувати всі питання і надалі, не висуваючи необґрунтованих звинувачень. Асоціація готова надати професійну інтелектуальну і юридичну підтримку Головному управлінням КМДА з питань реклами для скорішого виконання стандартної процедури погодження документації в Державних органах влади.