#АЩоти? «Дивовижні» створили соціальний ролик та закликали міняти світ на краще.
10 Дек 2018, 19:45

#АЩоти? «Дивовижні» створили соціальний ролик та закликали міняти світ на краще.

Всеукраїнська громадська організація «Дивовижні» представила свій новий соціальний ролик «В одному вагоні». 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У цьому відео українцям нагадують, що всі ми живемо в одній країні. Жалітися та нарікати – справа неефективна, на відміну від того, щоб зробити просту, але корисну дію, що покращить життя тобі та іншим. «Дивовижні» певні, що саме ми можемо впливати на оточення на починати змінювати його.  

Окрім того, до виходу цього ролика у соцмережах було розпочато флешмоб #АЩоти?. Користувачі соцмереж розповідають про свої невеликі кроки (врятувати кошеня, зробити благодійний внесок, сортувати сміття, прибрати у парку), використовуючи хештег #АЩоТи. Кожен може перейти за цим хештегом та побачити, скільки людей долучається до змін навколо, надихнутись та підтримати флешмоб.  

Расскажите друзьям про новость