Ашан Україна зняв стендап-серіал, щоб презентувати новий слоган
“Моя Пташечка” — це дванадцяти серійна історія про класного звукорежисера і такого собі стендап-коміка Любчика, та його мудру дружину Дарину — редакторку модного журналу. Про їхній переїзд на нову квартиру, про колишнього, бандитів, таксиста, про дивні, інколи і страшні повороти життя. А ще про про стендап. І про кохання теж.
Ми довго думали, як оригінально та, головне, у якій формі можна презентувати наш слоган. В один момент щось цвірінькнуло 🙂 і народилася ідея зняти веб-серіал. Разом з командою креативників взяли курс на сучасну та по-доброму кумедну лав сторі молодої пари. Впевнені, що в характерах Даринки та Любчика кожен знайде схожість з собою
Юлія Сова
marketing manager at Auchan Ukraine
Слоган Ашан — “З тобою в кожному моменті”, а стендапери завжди розповідають про курйозні моменти свого життя, бо вони найцікавіші. Так народилась концепція стендап-серіалу, в якому всі моменти, які відбуваються з головним героєм у його стендапі, — оживають в реальності
Ілля Янковський
creative director at Tornado Boulevard
В кожній серії головний герой Любомир розповідає коротку історію про його «пташечку» — так він називає свою молоду дружину. Серії виходитимуть щотижня на ютуб-каналі Auchan Ukraine.
Дивіться трейлер та чекайте на прем‘єру вже 9 вересня.
Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.