Арт-директор Havas Engage Юрій Горбачевський про те, чим написання казок схоже на рекламу
Нещодавно агентство Havas Engage отримало нового
— Чому ви прийняли рішення приєднатися до команди Havas Engage Ukraine? Що стало основним мотиватором?
Такі рішення приймаються на двосторонній домовленості. Я радий, що команда Havas Engage Ukraine довірилася мені. Зі свого боку, особливо цікаво починати роботу з початком світового ребрендінгу Havas Worldwide. Такі процеси створюють нові виклики та закладають цікаві напрямки для розвитку як компанії в цілому, так і в особистому плані. Це неабияк мотивує.
— Які завдання стоять зараз перед агентством і вами конкретно? Чого очікувати ринку від вас найближчим часом?
Основа Havas Engage Ukraine — це повний комплекс маркетингових послуг, що відкриває багато можливостей для ефективних і, водночас, креативних ідей.
Клієнти, їх цільова аудиторія, а також рекламний ринок загалом вимагають, щоб їх дивували. Саме тому, першочерговою задачею є створення високоякісного креативу, від якого усі були б щасливими.
— У вашому портфоліо дуже багато різних брендів із різних галузей. З якими категоріями вам подобається працювати найбільше і чому?
Ніколи не мав за потребу колекціонувати бренди у своєму портфоліо, але так склалося, що довелося працювати з великою їх кількістю. Особливо пишаюся тими національними брендами, які народжувалися й виростали за моєї участі. Також із превеликим трепетом ставлюся до автомобільного ринку, для якого довелося зробити немало.
Кожна галузь є особливою, отож в процесі роботи доводиться занурюватися в різноманітні задачі. Найбільше подобається працювати не стільки в якійсь конкретній категорії, як кожен раз із новим викликом. Зрозуміло, що в кожній категорії час від часу постають один за одним все нові й нові виклики.
— Яку роль у вашому житті відіграє літературна творчість? Як ви почали писати і чи працюєте зараз над черговою книгою?
Дитяча література, якою я захопився як автор, за процесом створення дуже подібна до того, чим ми займаємося у рекламі. Як і в рекламі, так і в казці нам доводиться вкладати об»ємний зміст в простий, короткий та зрозумілий меседж.
Всі знають про те, що дитяча аудиторія просто поглинає усю побачену рекламну активність. От я й вирішив, чому б не скористатися своїм умінням?! У своєму дебюті я спрямувався на рекламу найбільшого в житті бренду: — «Віри, надії та любові».
Наразі, вже другий рік працюю над новою історією. Хоча вона ще не дописана, проте чудова ілюстраторка Яна Сім’ячко уже намалювала кілька ілюстрацій до написаних розділів. Не скажу про дату релізу, але наступна моя книжка обіцяє бути ще цікавішою і неймовірно красивою.