Anheuser-Busch InBev відкрила бізнес-сервіс центр у Харкові
У грудні 2008 року на Харківському відділенні ВАТ «САН ІнБев Україна» відбулося офіційне відкриття першого бізнес-сервіс центру у Східній Європі.
Бізнес-сервіс центр у Харкові як внутрішній підрозділ компанії, призначений для оптимізації бізнес-процесів. Він відповідає за концентрацію, стандартизацію та централізацію бізнес-функцій, підвищення фінансової дисципліни та контроль за витратами. Як результат — компанія отримає додаткові ресурси для інвестування у першочергові завдання розвитку бізнесу, передавши всі рутинні процеси до компетенції бізнес-центру.
Під час огляду потенційних місць розташування бізнес-центру в Східній Європі фігурували Київ, Чернігів, Харків, а також російські Омськ, Клин та Волгоград. За результатами бізнес-кейсу найбільш економічно вигідним, із розгалуженою інфраструктурою, виявився Харків.
На церемонії відкриття були присутні директор IBS CEE (Інформаційний бізнес-сервіс Центральної і Східної Європи) Anheuser-Busch InBev — Пауло Пеллон, команда проекту BSC (бізнес-сервіс центр) під керівництвом директора спеціальних проектів компанії Anheuser-Busch InBev — Філіпа Франко, генеральний директор ВАТ «САН ІнБев Україна» — Людмила Наконечна, дирекція Харківського відділення ВАТ «САН ІнБев Україна» та співробітники компанії.
За словами Людмили Наконечної, генерального директора ВАТ «САН ІнБев Україна»: «Відкриття бізнес-сервіс центру в Харкові є знаковою подією для нас. Це допоможе працівникам компанії постійно вдосконалювати себе, підвищуючи ефективність ведення бізнесу компанії та забезпечуючи високий рівень задоволеності споживачів та клієнтів компанії».
Головний бухгалтер ВАТ «САН ІнБев Україна» Валентина Савченкоасть можливість оптимізувати низку фінансових процесів». зазначає, що «Створення бізнес-центру дозволить нам покращити фінансову дисципліну в компаніі та підвищить ефективність використання активів підприємства. Це, в свою чергу, над
Лідер фінансового напрямку в проекті по створенню бізнес-сервіс центру в Східній Європі компанії, Любов Цимбал додала, що «Створення бізнес-центру в Східній Європі – це наступний крок компанії на шляху досягнення своєї мети, стати «найкращою пивною компанією у кращому світі».
Бізнес-центри компанії Anheuser-Busch InBev функціонують по всьому світі: у Празі та Будапешті обслуговують Західну Європу, в Сеулі обслуговує Корею, в Буенос-Айресі — Південну та Латинську Америку. Всього в компанії Anheuser-Busch InBev створено 6 зональних бізнес-центрів.
«САН ІнБев Україна» сім років на українському пивному ринку, частка — 38%. До складу ВАТ «САН ІнБев Україна» — лідера національного пивного ринку та підрозділу першої за обсягами у світі пивоварної компанії AB-InBev, входять три великих пивзаводи у Чернігові, Харкові та Миколаєві. Портфель пивних брендів компанії складається з міжнародних марок: Stella Artois, Beck’s, Brahma, Staropramen, Leffe, Hoegaarden, Lowenbrau, а такожіональних: Чернігівське, Рогань, Янтар. нац
Харківське відділення „САН ІнБев Україна” входить до складу групи підприємств, об'єднаних ВАТ „САН ІнБев Україна”. Потужності заводу щорічно зростають в середньому на 20%. Пивзавод активно бере участь в реалізації соціальних проектів разом з місцевою владою. За результатами 2007 року відділення стало фіналістом регіонального етапу всеукраїнського конкурсу якості продукції та Лауреатом національного етапу конкурсу «100 найкращих товарів України».