09 Дек 2019, 12:32

Андрій Партика: консервативний прогноз зростання телеринку в 2020 році становить 20%

Продавець прямої телереклами компанія Ocean Media прогнозує зростання обсягу телеринку у 2020 році на 20%.

Про це заявив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

«Поточний рік став роком двох виборчих компаній, великих політичних перетворень і помітної медіаінфляції на ринку телебачення. Частина рекламодавців зайняла позицію невисокої рекламної активності в періоди найбільш гарячих політичних баталій перед виборами. Але, наскільки нам відомо, 2019 рік клієнти закінчують з хорошими результатами зростання бізнесу. Це створює позитивні передумови для 2020 року.

2020 обіцяє бути менш політизованим, що передбачає більш зрозуміле прогнозування розвитку бізнесу клієнтів. Станом на зараз фіналізовано рекордний обсяг угод з рекламодавцями на цей рік – більше 3 мільярдів гривень. Клієнти збільшують активність з перших тижнів наступного року, що є перевіреним маркером позитивного розвитку ринку. Активними є більшість категорій бізнесу наших рекламодавців, але FMCG зростають ще швидше у 2020. Вірогідно, це реакція на мотивацію раннього заключення угод і суттєвого зниження медіаінфляції разом з позитивними прогнозами розвитку економіки.

Враховуючи це, консервативний прогноз зростання телеринку в 2020 році становить 20% –  це консолідований показник прямої реклами і телеспонсорства. Ймовірно, що макроекономічна ситуація сприятиме покращенню цього прогнозу, за умови відсутності великої світової економічної кризи», –  відзначив генеральний директор Ocean Media.

«Ми не розділяємо консерватизм Всеукраїнської рекламної коаліції в частині оцінки телеринку і закликаємо її керівництво враховувати при прогнозах точку зору Індустріального Телевізійного Комітету як найбільш компетентного представника телевізійної галузі», –  зауважив Андрій Партика. 

Компанія Ocean Media – найбільший в Україні сейлз-хауз прямої телереклами і є партнером з продажу прямої реклами на телеканалах ICTV, СТБ, Новий канал, М1, М2, Оце ТБ, 24 канал, телеканал Сонце.

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео