24 Ноя 2008, 15:06

Андрій Партика: «Рекламодавці зосередяться на каналах ТОП-6»

Компанія «Нова комерційна телегрупа» прогнозує, що в 2009 році рекламодавці зосередяться на каналах ТОП-6

Андрій Партика: «Рекламодавці зосередяться на каналах ТОП-6»

Андрій Партика, генеральний директор компанії «Нова комерційна телегрупа», сейлз-хаузу, який ексклюзивно реалізую непряму рекламу на каналах Новий, СТБ та ICTV, прогнозує, що в 2009 році телебачення та інтернет від кризи не постраждають, а якщо і постраждають то найменше за інші медіа та в останню чергу.

 

Крім того він має впевненість, що рекламодавці зосередять більшість своїх бюджетів на каналах ТОП-6. Таких висновків в НКТ дійшли після проведення переговорів із ключовими рекламодавцями країни.

 

Серед причин, чому криза не торкнеться телебачення, Андрій Партика називає декілька. По-перше – ціна контакту з цільовою аудиторією (CPP) на телебаченні найнижча. По-друге, швидкість покриття (Cov) на телебаченні найвища. По-третє, телебачення є найбільш контрольованим медіа-каналом для рекламодавців адже піпл-метричне дослідження є найтехнологічнішим серед усіх інших видів маркетингових досліджень та дає рекламодавцям змогу контролювати кожний вихід, хронометражі, покриття, цільові аудиторії, регіони, тощо.

 

Нова комерційна телегрупа (НКТ) – дом продажів, що володіє ексклюзивними правами на реалізацію непрямої реклами на каналах Новий, СТБ, ICTV. Реалізує наступні рекламні можливості каналів — спонсорство, продакт-плейсмент, продакт-інтеграція, медіа-підтримка, інтерактиви. НКТ є лідером по реалізації непрямої реклами на телеканалах в Україні — 40% WGRP по непрямій рекламі виробляються на каналах, які обслуговуються в НКТ. Генеральний директор – Андрій Партика.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео