26 Ноя 2021, 18:27

Netflix нагородить найбільших шанувальників «Паперового будинку»

З метою підтримки заключної серії хіт-шоу Netflix, «Паперовий будинок», і відзначення його культурної спадщини, Netflix співпрацює з креативним агентством Amplify у створенні кампанії з поширення форматів IRL контенту.

У рамках кампанії найбільші шанувальники зіткнуться один з одним у розважальному форматі, що зображує світ, створений на основі серіалу. Захоплююче змагання з вибуванням буде представлено у вигляді багатокамерного проекту для трансляції на YouTube-каналі Netflix 28 листопада 2021 року та рекламованого через телебачення, пресу та соціальні мережі.

Кампанія покликана відзначити феномен серіалу, сприяти поширенню в пресі та соціальних мережах та продемонструвати вплив шоу на поп-культуру та шанувальників.

Пропозиція взяти участь у грі викликала інтерес з боку майже 35 000 претендентів. Конкурсанти були відібрані у вересні 2021 року. Щоб визначити 100 найбільш пристрасних фанатів, кожен мав відповісти на запитання. Потім ця група була скорочена до шести осіб за допомогою суворого процесу кастингу, в якому кандидати мали відсилати відео, в яких демонструють свою творчість, пристрасть і любов до шоу.

Шість щасливчиків-фіналістів зіткнуться один з одним у серії розумових і фізичних випробувань під час програми в стилі ігрового шоу, яке транслюватиметься на каналах Netflix на YouTube і Facebook.

Як нагороду, профіль переможця буде представлено в рамках outdoor-кампанії у Парижі з метою реклами випуску другої частини 5 сезону серіалу. Його також відвезуть до Мадриду на велику подію, розроблену компанією Amplify, 30 листопада 2021 року. Подія під назвою La Casa De Papel: El Legado, названа на честь оригінальної іспанської назви серіалу, є форматом ток-шоу в прямому ефірі, в якому на сцені збираються весь акторський склад і творці серіалу. Подія транслюватиметься в прямому ефірі та перекладатиметься кількома мовами.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео