Американские бренды не оставили без внимания трагедию 11 сентября
13-я годовщина террористической атаки 11 сентября должна быть именно тем событием, когда лучше промолчать, чем что-то сказать. Но бренды остались брендами и сделали то, что они обычно делают. Mashable.com представляет подборку постов от брендов, которые не забыли об этой трагедии.
Today is 13th anniversary of 9/11. We remember those lost, & honor those still fighting for freedom. #911NeverForget pic.twitter.com/W0yFU73L7V
— Official Fleshlight (@Fleshlight) September 11, 2014
(CVS затем удалили свой пост)
.@buildabear deleted its 9/11 tweet, but the Internet #NeverForgets pic.twitter.com/6XbrPkxgET
— Neetzan Zimmerman (@neetzan) September 11, 2014
Today we pause and remember those we lost on this day 13 years ago. #NeverForget pic.twitter.com/xwORxCVRcJ
— The Vitamin Shoppe (@VitaminShoppe) September 11, 2014
Today we honor the memory of those who lost their lives on September 11. pic.twitter.com/OW2FZt8O8l
— Dunkin’ Donuts (@DunkinDonuts) September 11, 2014
We will never forget. pic.twitter.com/7zJrh3ACWh
— Applebee’s (@Applebees) September 11, 2014
God bless America. #NeverForget911 pic.twitter.com/NnfqnmsINg
— White Castle (@WhiteCastle) September 11, 2014
We will never forget. pic.twitter.com/H7KpEcqjPG
— Bass Pro Shops (@Bass_Pro_Shops) September 11, 2014
Timehop dinosaur keeps it classy. pic.twitter.com/PAnrfwYI4n
— Brian Morrissey (@bmorrissey) September 11, 2014
— AT&T (@ATT) September 11, 2014
We will always remember. #911Memorial #Honor911 #NYC pic.twitter.com/YZzLjhIBfO
— Delta (@Delta) September 11, 2014