Ambient кампания попросила переходить дорогу на перекрестках
27 Мар 2012, 11:54

Ambient кампания попросила переходить дорогу на перекрестках

 

Рекламное агентство Hot Tomali, Ванкувер, Канада разработало ambient кампанию для уменьшения количества дорожно-транспортных происшествий в Ванкувере

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

Неужели уже столько времени. Мне нужно торопиться, если я хочу попасть на встречу.

Это новое кафе? Я забегу и выпью латте.

Я умираю от голода. Не могу дождаться встречи с друзьями, чтобы перекусить.

 

 

Слоган: «Люди — хрупки, всегда переходи дорогу на перекрестке». 

 

Расскажите друзьям про новость