Амбасадорками бренду Mastercard стали футболістки ФК«Олімпік Ліон» та «Арсенал»
28 Май 2019, 10:30

Амбасадорками бренду Mastercard стали футболістки ФК«Олімпік Ліон» та «Арсенал»

Mastercard як один із найактивніших світових спонсорів масштабних
спортивних подій посилює підтримку жіночого футболу. Mastercard є одним з провідних спонсорів жіночого футболу вже протягом 25 років. Мета такої підтримки — розвиток клубів і футболісток та привертання до них уваги
широкого кола шанувальників та ентузіастів. Глобальні спонсорські ініціативи в жіночому футболі є лише першим кроком у підтримці клубів та
окремих футболісток.
Так, клуб «Олімпік Ліон» нещодавно встановив рекорд, вигравши шостий раз поспіль Чемпіонат
Європи – це був восьмий фінал для команди підряд. Команда також здобула перемогу в
національному турнірі, виборовши 13-й титул чемпіона. Провідною амбасадоркою футбольної ініціативи Mastercard у ліонському «Олімпіку» стала Ада Хеґерберґ — нападниця «Олімпік Ліон». У 2018 році Ада стала першою жінкою в світі, що здобула трофей «Золотий м’яч» – традиційну нагороду найкращому футболістові світу, яка до того вручалась чоловікам. До амбасадорів Mastercard також приєдналися захисниця ліонського «Олімпіка» та капітан Національної збірної Канади Кадейша Б’юкенен, захисниця цього ж клуба та капітан збірної Японії Сакі Кумаґай, а також Венді Ренар, капітан «Олімпік Ліон» і колишня капітан французької збірної, яка брала участь у всіх шести чемпіонатах Європи.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Жіночий футбольний клуб «Арсенал» — чинні чемпіони Жіночої суперліги (WSL), що здобули рекордні 12 перемог із 17 проведених турнірів. Головною амбасадоркою Mastercard у жіночому футболі стане Алекс Скотт — капітан у відставці команди «Арсенал» та англійської Національної збірної, Жінка року за версією Financial Times, MBE, перша жінка-аналітик чоловічого футболу. «Для мене велика честь приєднатися до Mastercard у підтримці жінок-спортсменів у їх прагненні до успіху та кар'єрному розвитку у всіх сферах професійного спорту. Я дуже рада зробити свій внесок у розвиток жіночого футболу разом із Mastercard», — зазначила Алекс Скотт. До таких сильних та впливових футболісток також приєдналися нападниця та капітан жіночої команди «Вольфсбурґа» та Національної збірної Данії Пернілле Гардер, а також форвард чиказьких «Червоних зірок» і капітан Національної збірної Австралії Сем Керр.

«На нашу думку, бренди, які поділяють погляди своєї аудиторії, мають більшу довіру й стають частиною життя людей. Ми ставимо собі за мету зробити так, щоб наша діяльність і наші спонсорські активи відповідали інтересам наших користувачів, — підкреслив Раджа Раджаманар, директор з маркетингу та зв’язків з громадськістю Mastercard. — Інвестуючи в жіночий футбол — професійний і впливовий вид спорту — ми маємо змогу безпосередньо вплинути на життя спортсменок й допомогти їм створити стабільні ініціативи для дівчат і жінок в усьому світі». Масштабне спонсорство Mastercard у галузі спорту охоплює значну кількість міжнародних спортивних заходів і організацій, зокрема відкриті чемпіонати Франції та Австралії з тенісу, Лігу чемпіонів УЄФА, PGA Tour®, МЛБ (Major League Baseball), Кубок світу з регбі, Кубок Америки з футболу та кіберспортивні заходи з League of Legends. Разом зі своїми партнерами та завдяки спонсорським активам Mastercard створює безцінний досвід та сюрпризи, допомагаючи держателям карток стати ближчими до улюблених видів спорту й спортсменів.

Расскажите друзьям про новость