02 Мар 2020, 15:31

Алина Паш читает рэп и варит суп в рекламе Торчин

Nestlé совместно с McCann Kyiv запустили коммуникацию для приправы «10 овощей» от Торчин. Так как для нового поколения суп — это банально и скучно, бренд привлек к участию рэпершу Алину Паш, которая объединила рэп с супом. 

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Расскажите друзьям про новость

Новое видео