Алина Паш читает рэп и варит суп в рекламе Торчин
02 Мар 2020, 15:31

Алина Паш читает рэп и варит суп в рекламе Торчин

Nestlé совместно с McCann Kyiv запустили коммуникацию для приправы «10 овощей» от Торчин. Так как для нового поколения суп — это банально и скучно, бренд привлек к участию рэпершу Алину Паш, которая объединила рэп с супом. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость