Айдентика бренду маркетплейсу житлової нерухомості столиці
01 Июн 2020, 17:03

Айдентика бренду маркетплейсу житлової нерухомості столиці

Агенція Brain Tank, по завданню одного величезного девелопера, який побажав залишитися невідомим, створила private label для ринку брокериджа — бренд маркетплейсу житлової нерухомості столиці GoodNew.House.

GoodNew.House — це DTC-продукт (direct to consumer), який збирає та порівнює за багатьма параметрами всі київські новобудови з можливістю здійснення покупки за завжди актуальними умовами. GoodNew. House є брендом нової моделі бізнесу, де маркетплейс є «лише» інтелектуальним помічником покупця, який ще й оптимізує часові та матеріальні витрати.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
Расскажите друзьям про новость