Айдентика бренду маркетплейсу житлової нерухомості столиці
01 Июн 2020, 17:03

Айдентика бренду маркетплейсу житлової нерухомості столиці

Агенція Brain Tank, по завданню одного величезного девелопера, який побажав залишитися невідомим, створила private label для ринку брокериджа — бренд маркетплейсу житлової нерухомості столиці GoodNew.House.

GoodNew.House — це DTC-продукт (direct to consumer), який збирає та порівнює за багатьма параметрами всі київські новобудови з можливістю здійснення покупки за завжди актуальними умовами. GoodNew. House є брендом нової моделі бізнесу, де маркетплейс є «лише» інтелектуальним помічником покупця, який ще й оптимізує часові та матеріальні витрати.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость