Айдентика бренду маркетплейсу житлової нерухомості столиці
01 Июн 2020, 17:03

Айдентика бренду маркетплейсу житлової нерухомості столиці

Агенція Brain Tank, по завданню одного величезного девелопера, який побажав залишитися невідомим, створила private label для ринку брокериджа — бренд маркетплейсу житлової нерухомості столиці GoodNew.House.

GoodNew.House — це DTC-продукт (direct to consumer), який збирає та порівнює за багатьма параметрами всі київські новобудови з можливістю здійснення покупки за завжди актуальними умовами. GoodNew. House є брендом нової моделі бізнесу, де маркетплейс є «лише» інтелектуальним помічником покупця, який ще й оптимізує часові та матеріальні витрати.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость