Шведський бренд косметики Barnangen з’явився на українському ринку порівняно недавно і звернувся до агенції стратегічного інфлюенсер-маркетингу AIR Brands, одного з ключових напрямків у компанії AIR Media-Tech, щоб охопити якнайбільше аудиторії та провести її всіма етапами customer journey: від знайомства з брендом до покупки товару.
Ми поставили собі за мету стратегічні цілі:
- Побудувати знання про бренд Barnangen.
- Побудувати імідж преміального скандинавського бренду по догляду за тілом.
- Донести образ і атмосферу бренду до споживача, сфокусуватися на комунікації особливостей технології, інгредієнтів, історії та традицій бренду.
А також тактичні задачі конкретного флайту з інфлюенсерами напередодні 8 Березня:
- Стимулювати пробну і повторну покупку до свята.
- Донести інформацію про знижки на сайті партнерів-ритейлерів та промокод (EVA).
З огляду на продукт ми вирішили орієнтуватися на блогерів-мільйонників у сфері б’юті, адже більшість їхніх підписників — це жінки, що фоловлять їх, аби дізнатися про догляд за собою та новинки косметики.
Платформу інтеграції ми обрали Instagram.
Формат публікацій: 1 фотопост та 3 сторіз.
Період реалізації: лютий-березень 2021 року
Термін публікації — до 04.03.
Інформація, яка обов’язково мала бути вказана в публікаціях:
- Sponsored by @barnangenstockholm
- #barnangen
- знижка та промокод
Ключові меседжі:
- Шведська преміальна якість. Понад 100 років Barnangen поставляють у королівський двір Швеції.
- Технологія «холодного крему», яка дозволяє якісно доглядати за шкірою, захищати та зволожувати її.
- У складі 90 % натуральних інгредієнтів, відсутні парабени та силікони.
- Сертифікація Vegan — Barnangen не містить продуктів тваринного походження.
- Чудовий подарунок (зокрема до 8 Березня).
Результати
Ми перевиконали план і охопили 2 103 342 людини.
Кількість натискань на наліпки та кліків за посиланням вражаюча — 19 429 та 5524 відповідно.
Для порівняння: під час минулої кампанії 7 блогерів згенерували 16 577 та 6287 натискань та свайпів відповідно.
Кампанія отримала:
- Лайків — 132 029
- Коментів — 7721
- Шерів — 1038
- Збережень — 2241
Рівень залучення становить 16,16 %, це вище середнього показника на ринку в даній сфері (8–15 %).
З огляду на те, що наша механіка була спрямована на перехід за посиланням у сторіз та здійснення покупки і не була націлена на підвищення залучення, це досить високий показник.
Реакція аудиторії
Інфлюенсери отримали багато коментарів із вдячністю за рекомендації, намір спробувати. Багато хто звернув увагу на доречність подарунку до свята та вдячність за знижки. Жінки ділилися позитивним досвідом використання засобів Barnangen і особливий акцент робили на приємному ароматі.
Аудиторія позитивно відзначила класний контент і круту подачу.
Негативні коментарі або ті, на які варто звернути особливу увагу, відсутні.
Висновки
Завдяки тому, що ми разом з клієнтом передбачили ажіотаж напередодні 8 Березня і провели кампанію з 28 квітня по 5 березня, ми встигли до свята продати деякі позиції майже повністю з сайтів, на які ми вели.
В штуках за березень бренд продав в 4 рази більше, ніж у місяць піку продажів до співпраці з інфлюенсерами.
Так агенція AIR Brands вкотре довела, що інфлюенсер-маркетинг може бути performance-інструментом.