09 Фев 2022, 10:41

AIMBULANCE створили айдентику для American University Kyiv

Маркетингова агенція AIMBULANCE розробила логотип та фірмовий стиль для американського вищу, що відкрився на Поштовій площі у Києві.

Американський університет у Києві (AUK) в партнерстві з університетом штату Аризона відкрився в Україні. Це перший університет, який привніс найкращі американські стандарти освіти та сучасні підходи навчання. Тепер українцям не потрібно виїжджати за кордон, щоб отримати якісну освіту. AUK – це можливість навчатися в професіоналів-практиків, отримати міжнародний диплом та необхідні навички для успішної карʼєри. 

Результати досліджень показали, що українці вважають освіту за кордоном якіснішою, адже не бачать перспектив після закінчення українських вишів. Студентам та спеціалістам важливо отримувати практичні навички, які потім допоможуть в пошуку роботи та / або просуванню в карʼєрі. 

В айдентиці бренду креативники хотіли показати ключові особливості університету: американські стандарти освіти, сучасність та технологічність. Тому поєднали символіку прапору США та елементи піксельної графіки. 

Також агентство провело нейромаркетингове дослідження, а саме, імпліцитний тест кількох варіантів логотипів, щоб дізнатися, як аудиторія сприймає логотип на рівні несвідомих асоціативних рядів. За результатами дослідження ми обрали найбільш релевантний для AUK логотип і почали розробку фірмового стилю. 

Окремим стратегічним завданням було розробити відмінний (distinctive) образ бренду AUK, що вирізняється серед основних українських університетів. Разом вся система айдентики однаково ефективно функціонує на онлайн/офлайн носіях бренду. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео