Агентство «Невгамовні»‎ розкрило правду в рекламі морозива «МОРЖО»‎
21 Июл 2020, 12:34

Агентство «Невгамовні»‎ розкрило правду в рекламі морозива «МОРЖО»‎

Чистому пломбіру потрібні чесні слова. Чистому пломбіру потрібна правда.

В рамках позиціювання «чиста правда — чистий пломбір»‎ агентство «‎Невгамовні»‎ створило для бренду пломбіру «‎МОРЖО»‎ серію роликів, де головні герої говорять правду у ситуаціях, де зазвичай прибріхують. 

«Левиця» (10 секунд)
«‎Магазин» (10 секунд)
«‎Магазин» (6 секунд)
«‎Автрбазар» (6 секунд)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость