До mirrolab звернулася компанія, яка виготовляє матраци для дітей віком до 3 років. Завданням креативного агентства було створити новий бренд та вивести його на ринок.
Чого хоче мама?
Дорослі годинами ходять по магазинах, підбираючи ортопедичні матраци для
себе, оцінюють матеріал, кількість шарів, жорсткість. Лягають, щоб зрозуміти свої
відчуття. А що важливо для майбутніх мам, коли вони обирають матрац для
дитини? Виявилося, мами знають, що він має бути твердий,
з кокосовою начинкою. Тільки не розуміють, як різні моделі матраців впливають на
здоров’я. Тому вони купують той, що підходить до дитячого ліжечка. Мама знає,
що матрац має бути правильним, виробник знає, як зробити його правильним.
Так з’явилася головна ідея бренду — правильна начинка. Про це потрібно
розповісти майбутній мамі словами та образами.
Сонто в словах
Для нового бренду потрібна назва. Керуючись ідеєю «сон — то має бути правильно», було створено назву Sonto та слоган «Sonto — правильна начинка сну».
Сонто в образах
mirrolab створило айдентику, яка відображає ідею та емоцію бренду. Логотип простий за формою, літери «о» акцентують, що головне всередині. Це дві сторони матраца, які огортають наповнення. Два «о» — це усмішка та оченята дитини. Щоб допомогти мамі розібратися у видах матрацу, був створений герой — Сонтік. Є чотири сонтіка: Дрімік, Латікс, Холофікс, Меморік. Вони відрізняються один від одного. Один містить латекс, інший — з меморі-ефектом. Залежно від особливості вигляд сонтіка змінюється. Так мамі легше обрати гарний та правильний матрац.
За цю роботу mirrolab отримало нагороду на конкурсі Ukrainian Design: The very Best Of 2019.
Повний кейс можна переглянути тут. Також можна переглянути відео про кейс.