Агентство mirrolab створило рекламний ролик функціоналу дитячої коляски Anex
23 Окт 2019, 08:55

Агентство mirrolab створило рекламний ролик функціоналу дитячої коляски Anex

Особливість коляски в тому, що вона легка і компактна. Потрібно було придумати ідею для рекламного ролику, де відображено усі переваги коляски. Креативне агентство mirrolab промоніторило категорію і зрозуміло, що майже всі це роблять дуже типово: чоловік/жінка складають — розкладають коляску в студії. Важливо було вирізнитися серед цього. Не просто зробити гарну картинку, а не забувати про функції, які потрібно показати батькам. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Агентство вирішило створити власну авіалінію для Anex. На борту вас зустріне і проведе інструктаж привітна стюардеса. Розкаже, як користуватися позицією для новонароджених, як блокувати передні колеса та що робити коли занадто яскраве сонце надворі. 

Welcome on board Air-X by Anex

Повний кейс можна переглянути тут.

Расскажите друзьям про новость