Агентство mirrolab створило рекламний ролик функціоналу дитячої коляски Anex
23 Окт 2019, 08:55

Агентство mirrolab створило рекламний ролик функціоналу дитячої коляски Anex

Особливість коляски в тому, що вона легка і компактна. Потрібно було придумати ідею для рекламного ролику, де відображено усі переваги коляски. Креативне агентство mirrolab промоніторило категорію і зрозуміло, що майже всі це роблять дуже типово: чоловік/жінка складають — розкладають коляску в студії. Важливо було вирізнитися серед цього. Не просто зробити гарну картинку, а не забувати про функції, які потрібно показати батькам. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Агентство вирішило створити власну авіалінію для Anex. На борту вас зустріне і проведе інструктаж привітна стюардеса. Розкаже, як користуватися позицією для новонароджених, як блокувати передні колеса та що робити коли занадто яскраве сонце надворі. 

Welcome on board Air-X by Anex

Повний кейс можна переглянути тут.

Расскажите друзьям про новость