Агенція NOBR розробила айдентику для медіа про технології та IT Speka
07 Фев 2022, 12:15

Агенція NOBR розробила айдентику для медіа про технології та IT Speka

Speka — це онлайн-медіа, яке запустилося у грудні 2021 року. Журналісти та експерти розповідають на сторінках сайту про про найсучасніші технології та останні новини зі світу IT, події, які наближають людство до життя у майбутньому. 

На початку осені, за кілька місяців до запуску, СЕО порталу Катерина Венжик звернулась до агенції NOBR з пропозицією разом створити айдентику та стиль нового медіа. І на все — 3 тижні.

Сучасні технології живуть у ритмі жорстких дедлайнів, недостатності часу та шалених швидкостей, до того ж, у технічному жаргоні слово “спека” означає “специфікація”, тобто визначення й перелік особливостей будь-чого.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

“Кольори спеки, вогню, зазвичай, червоний, жовтий або ж оранжевий. Чому агенція не поєднувала їх із чорним? Бо у технічному середовищі ці кольори незмінно асоціюються з помилками, негараздами”, — розказує голова агенції NOBR Олег Нобр.

До уваги клієнтів запропонували кілька варіантів концепції, розроблених з урахуванням смаків аудиторії та можливих ризиків.

Фінальною версією лого стало чорне зображення вогню на зеленому тлі, поруч з яким розмістили назву порталу, виконану у футуристичному накресленні, літеру “К” зобразили у вигляді стрілки.

Відповідно до домовленостей та єдиного стилю, також були розроблені концепція кольорів, айдентика, дизайн для мерчу (чашок, футболок, ручок і т.д., які будуть використовувати для BTL-промоції) і базова відеозаставка. 

Уміння наполягати на правильності свого рішення – великий плюс. У нас був складний процес узгодження запропонованого брендингу, інвестори мали своє бачення, і в якийсь момент я готова була здатися і просто попросити намалювати те, що вони хочуть, аби фіналізувати процес. І дуже рада, що дизайн-команда наполягла на своєму варіанті, зумівши знайти потрібне пояснення, чому те, що вони запропонували — оптимально
Катерина Венжик
головна редакторка та засновниця Speka

Расскажите друзьям про новость