У креативному агентстві Vandog так ковбасять, що інколи перетворюються на хотдоги. Тому колаборація з відомим виробником ковбас, сосисок та різних м’ясних делікатесів ТМ «Бащинський» мала відбутися, як не крути. Рік тому команда розробила новий бренд снеків від «Бащинського» — «Хо перекусити», а зараз представляє рекламну кампанію.
Креативники зробили все, щоб споживачі запам’ятали словосполучення «Хо перекусити» і почали наспівувати його разом з дівчатами гурту «Fo Sho». Спеціально для реклами креативна директорка Vandog Ірина Метньова написала саундтрек у стилі хіп-хоп.
Його виконав афро-український музичний проєкт «Fo Sho» у складі трьох талановитих і яскравих сестер. Вони виступили у другому півфіналі нацвідбору на міжнародний пісенний конкурс «Євробачення 2020».
Дівчата з «Fo Sho» не тільки заспівали, а й зіграли у відео головні ролі. Вони перетворилися на винищувачок демонів голоду, які заважають нам нормально жити, працювати, розважатися. Привіт Баффі — винищувачці вампірів! Так само ефектно, як героїня телесеріалу долала вампірів осиковими кілками, наші дівчата розправилися з демонами голоду за допомогою упаковок снеків «Хо перекусити?».