15 Июн 2021, 12:02

Афро-українські винищувачки демонів голоду у кампанії для «Бащинського»

У креативному агентстві Vandog так ковбасять, що інколи перетворюються на хотдоги. Тому колаборація з відомим виробником ковбас, сосисок та різних м’ясних делікатесів ТМ «Бащинський» мала відбутися, як не крути. Рік тому команда розробила новий бренд снеків від «Бащинського» — «Хо перекусити», а зараз представляє рекламну кампанію.

Креативники зробили все, щоб споживачі запам’ятали словосполучення «Хо перекусити» і почали наспівувати його разом з дівчатами гурту «Fo Sho». Спеціально для реклами креативна директорка Vandog Ірина Метньова написала саундтрек у стилі хіп-хоп.

Його виконав афро-український музичний проєкт «Fo Sho» у складі трьох талановитих і яскравих сестер. Вони виступили у другому півфіналі нацвідбору на міжнародний пісенний конкурс «Євробачення 2020».

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Дівчата з «Fo Sho» не тільки заспівали, а й зіграли у відео головні ролі. Вони перетворилися на винищувачок демонів голоду, які заважають нам нормально жити, працювати, розважатися. Привіт Баффі — винищувачці вампірів! Так само ефектно, як героїня телесеріалу долала вампірів осиковими кілками, наші дівчата розправилися з демонами голоду за допомогою упаковок снеків «Хо перекусити?».

Расскажите друзьям про новость

Новое видео