Adobe посмеялся над буднями дизайнеров и их отношениями с арт-директорами.
14 Мар 2017, 15:38

Adobe посмеялся над буднями дизайнеров и их отношениями с арт-директорами.

В видео от Mcgarrybowen Amsterdam команда креативщиков и маркетологов работает над рекламой фиктивного бренда имбирного пива WolfBear. Дизайнер использует сервис стоковых фото Adobe Stock, чтобы удовлетворить бесконечные просьбы арт-директора в реальном времени, включая «котят, находящих отклик у миллениалов, огромную рыжую бороду и эпическое извержение вулкана».  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость