adam&eveDDB и Harvey Nichols взяли Гран-при в номинации Press Lions
19 Июн 2014, 11:37

adam&eveDDB и Harvey Nichols взяли Гран-при в номинации Press Lions

Лондонское агентство adam&eveDDB и ритейлер Harvey Nichols взяли еще один Гран-при Каннского фестиваля в категории Press за кампанию «Извини, я потратила на себя».

Рождественская кампания с черным юмором рекламировала дешевые подарки, которые можно купить родным и друзьям, чтобы больше потратить на себя. 

Лондонское агентство adam&eveDDB и ритейлер Harvey Nichols взяли еще один Гран-при Каннского фестиваля в категории Press

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Лондонское агентство adam&eveDDB и ритейлер Harvey Nichols взяли еще один Гран-при Каннского фестиваля в категории Press

Лондонское агентство adam&eveDDB и ритейлер Harvey Nichols взяли еще один Гран-при Каннского фестиваля в категории Press

Лондонское агентство adam&eveDDB и ритейлер Harvey Nichols взяли еще один Гран-при Каннского фестиваля в категории Press

Лондонское агентство adam&eveDDB и ритейлер Harvey Nichols взяли еще один Гран-при Каннского фестиваля в категории Press

Расскажите друзьям про новость