3 червня стартує національна інформаційно-адвокаційна кампанія з безпечності продуктів харчування від малих виробників-фермерів «А дитині можна?» за підтримки Програми USAID АГРО.
Чому це про кожного з нас
Малі та мікро фермери, які виробляють продукти харчування на продаж, переважно не знають, що впливає на безпечність вироблених ними продуктів, та як зробити своє виробництво безпечнішим. Порушуючи технологію виробництва, правила гігієни, внесення добрив чи зберігання, фермер може свідомо чи ні продавати небезпечні для здоров’я продукти.
Споживачі купуючи продукти харчування для своїх дітей та сімей, вірять, що “з базару, від фермера” завжди смачніше та корисніше, ніж з супермаркету. Але насправді не розуміють, як, де та за якими ознаками обрати дійсно безпечний продукт.
Інсайт кампанії
Кампанія «А дитині можна?» допоможе фермерам, споживачам і представникам влади відповісти на питання – які фермерські продукти можна дитині, та що означає відповідально виробляти і свідомо споживати продукти харчування.
Кампанія запропонує фермерам і споживачам різноманітні креативи й активності, щоб краще розібратися у питаннях виробництва і вибору безпечних продуктів харчування й триватиме 9 місяців, з 3 червня 2021 до 1 лютого 2022 року.
Кампанія проводиться за підтримки Програми USAID АГРО та імплементується маркетинговою та комунікаційною агенцією BeCentric.