60% українців хотіли б використовувати біометричну аутентифікацію для підтвердження оплати
09 Июл 2019, 06:24

60% українців хотіли б використовувати біометричну аутентифікацію для підтвердження оплати

Українці вже активно користуються цифровими сервісами – про це свідчить статистика. Для обговорення результатів такої трансформації Mastercard зібрала партнерів та колег по ринку на дискусію «Digital Human». Серед питань, які обговорили, – розвиток біометричної аутентифікації, цифрової та голосової комерції, а також становлення епохи digital в Україні. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Одним із спікерів події виступив Юрій Батхін, віце-президент із розвитку бізнесу Mastercard в Україні. За його словами, згідно з результатами дослідження Mastercard Digitalization Trust Survey 2019, 87% українців вже розглядають мобільний телефон як альтернативу банківським картам. 60% українців хотіли б підтверджувати оплату за допомогою біометричної аутентифікації , а 45% – надали б перевагу відбитку пальця. Серед видів біометрії, які розвиваються, дискретна аутентифікація – розпізнавання обличчя чи голосу та мультимодальне розпізнавання, а також безперервна аутентифікація – це поведінкова біометрія.

Наразі у світовій цифровій комерції все ще 61% оплат здійснюється з використанням даних картки, де 29% – через зареєстровані картки у профілі клієнта на платформах торговців, 19% – з ручним введенням карткових даних при оплаті (guest checkout) та 13% – картками у цифрових гаманцях. Разом із тим, українці дуже відкриті до цифрових сервісів та використання гаджетів. Щодо NFC та цифрових гаманців, то за останній рік – з 1 кварталу 2018 року по 1 квартал 2019 року – кількість безконтактних оплат смартфоном із Mastercard зросла у 35 разів. 

«За статистикою, користувач при купівлі в онлайн-магазині витрачає 3 хвилини та робить 23 дії. Через таку складність та багатоетапність 69% покупців залишають сайт. Але сервіси та користувачі стають мультиканальними, тому і торговці, і технології аутентифікації повинні враховувати це, – підкреслив Юрій Батхін, віце-президент із розвитку бізнесу Mastercard в Україні. – Ми у Mastercard активно працюємо над максимальним спрощенням аутентифікації при оплатах у digital-commerce для користувача, і біометричні рішення тут відкривають великий потенціал. Процес введення даних картки на сайтах магазинів має зникнути протягом кількох років. А використання карток в цифрових гаманцях буде зростати й надалі».

Загалом українська цифрова комерція стрімко зростає. За даними Mastercard, спостерігається 100% щорічний приріст оплат з картками Mastercard в цьому сегменті в Україні. У світовій практиці частка digital-commerce у роздрібних платежах також збільшується: з 10% у 2016 році до очікуваних 17% у 2021 році. Отже, способи легкого підтвердження оплати та діджиталізація покупок та інших сфер життя будуть стрімко розвиватися.

Серед нових трендів у розвитку цифрових сервісів, про які говорили учасники дискусії – поширення використання інтернету речей, штучного інтелекту та віртуальної реальності. Так, за даними досліджень, до 2021 року у світі очікується до 28 млрд підключених до інтернету пристроїв, до 50 шт. на сім'ю.

 

Расскажите друзьям про новость