60% опитаних українців мріють, щоб їхні діти мали власний бізнес
01 Сен 2021, 12:28

60% опитаних українців мріють, щоб їхні діти мали власний бізнес

На початку навчального року не зайвим буде розібратися, як же наші співгромадяни бачать майбутнє своїх дітей та яку роль відіграють діти в житті дорослих. Дослідницька компанія Gradus Research ділиться результатами нещодавнього дослідження. 

Відомо, що українці є діто-центричною нацією. Для багатьох наших співвітчизників сім’я виступає найбільшою цінністю, а діти в сім’ї є її центром. Саме тому українці багато чого роблять заради дітей та їх майбутнього.

Основними атрибутами успіху більшість респондентів бачать гарно оплачувану роботу, наявність дітей та можливість подорожувати.  Діти, як сенс життя, стають вагомим мотиватором для досягнень та звершень з боку дорослих. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Сподівання про майбутнє

Не секрет, що батьки часто сподіваються, що діти досягнуть того, чого раніше прагнули вони самі. у Gradus Research запитав, про яку роль в роботі дорослі мріють для своїх дітей? Більшість опитаних — 60% — бажають, щоб їхні діти мали власний бізнес, тим самим підтверджуючи підприємницькі настрої населення України. Про роботу за наймом для своїх дітей мріє лише 3% опитаних респондентів.

Бажана професія для своїх дітей відображає загальні тренди ринку праці. Більшість батьків мріють, що їхні діти знайдуть себе в царині ІТ (17%). 11% опитаних вважає, що це — особистий вибір дитини.

Дослідження було проведено дослідницькою компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети в мобільному додатку gradus.app. Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст розміром більше 50 000 жителів у віці 18-60 років за статтю, розміром населеного пункту і регіону. Період проведення поля: 10 серпня 2021, розмір вибірки: 1000 респондентів.

Расскажите друзьям про новость