5 причин использовать нативную рекламу в маркетинге.
10 Июл 2015, 11:17

5 причин использовать нативную рекламу в маркетинге.

Креативный директор агентства цифрового маркетинга GLP Вера Черныш поделилась цифрами, статистикой и кейсами о контентном маркетинге и нативной рекламе.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость