Чи справді школи вбивають творчість?
Міжнародний радник із питань освіти Кен Робінсон цікаво та надзвичайно зворушливо розповідає про те, як система освіти має виховувати — а не вбивати — творчість.
Як уникнути навчальної «Долини Смерті»?
У продовження попередньої лекції про креативність Кен Робінсон розповідає про три принципи, завдяки яким людське життя буде процвітати, і всі вони заперечуються культурою освіти.
Чому не всі мають одне справжнє покликання?
Ким ти хочеш бути, коли виростеш? Якщо ти не впевнений, що хочеш займатися тільки однією справою решту свого життя, ти не один. У цій змістовній промові письменниця та художниця Емілі Вапнік розповідає про людей, яких вона називає «мультипотенціалaми» — людей, які мають багато інтересів та професій протягом свого життя.
Чи може робот вступити до університету?
Професорка Норико Араи кілька років готувала робота до складання вступного іспиту найпрестижнішого ВНЗ Японії. В результаті робот обійшов 80% абітурієнтів і увійшов в 1% кращих по математиці. Як ми можемо допомогти дітям досягти успіху в тому, що люди завжди будуть робити краще, ніж AI?
Як вчитись? На помилках
Якщо продовжимо дивитись на освіту як на відвідування школи задля отримання знань, то ми втратимо головну мету освіти. Діана Лауфенберг ділиться своїми трьома відкриттями, що стосуються викладання, аналізуючи суть навчання на помилках.
Як змінити підхід до освіти за допомогою онлайн-уроків?
Засновник найбільшого ресурсу онлайн-освіти Khan Academy Салман Хан розповідає про те, як зробити переворот в організації шкільної освіти — задавати додому учням перегляд відеоуроків і допомагати їм робити домашнє завдання прямо в класі.
Що робить життя щасливим?
Дослідник і професор Гарвардської медичної школи Роберт Уолдінгер поділився результатами 75-річного дослідницького проекту з розвитку дорослих, яким він зараз керує. Професор вивів три важливих уроки, які стали можливими завдяки цьому дослідженню, а також дав поради, як забезпечити себе повноцінним і довгим життям.