Про це свідчать дані дослідження Kantar online TRACK, проведеного в жовтні 2021.
Про Black Friday (Чорну п’ятницю) відомо 87% опитаних. За ним слідують зимові розпродажі – новорічний (57%) та різдвяний (45%).
Серед обізнаних щодо розпродажів українців 53% відповіли, що роблять покупки на розпродажі до Чорної п’ятниці, 30% – на новорічному розпродажі та 18% – на різдвяному.
Наразі 71% планують придбати товари на новорічному розпродажі, 66% – на різдвяному та 64% – на Чорну п’ятницю.
Покупки на Чорну п’ятницю більш поширені серед молоді – 62% опитаних віком 18-29 років відповіли, що зазвичай купують товари під час цього розпродажу. Нині 73% молоді планують покупки на Чорну п’ятницю (проти 53% та 64% по вибірці в цілому).
На Чорну п’ятницю купувати планують передусім одяг (42%), а також побутову техніку (34%), взуття (30%), смартфони та мобільні телефони (28%), подарунки (23%), товари для дому (23%) та косметику і парфуми (22%).
Близько половини збираються витратити на покупки до 3 000 грн (48%).
Ті, хто планують робити покупки на Чорну п’ятницю, вбачають у цьому розпродажі передусім нагоду придбати щось за знижками (52%), а також можливість придбати багато різних товарів разом за зниженою ціною (41%).
Серед тих, хто не планує купувати щось на Чорну п’ятницю, побутує думка, що цей розпродаж є обманом (37%). 32% не планують купувати нічого, адже вони економлять.