53% українців роблять покупки на розпродажі до Чорної п’ятниці
23 Ноя 2021, 12:02

53% українців роблять покупки на розпродажі до Чорної п’ятниці

Про це свідчать дані дослідження Kantar online TRACK, проведеного в жовтні 2021.

Про Black Friday (Чорну п’ятницю) відомо 87% опитаних. За ним слідують зимові розпродажі – новорічний (57%) та різдвяний (45%).

Серед обізнаних щодо розпродажів українців 53% відповіли, що роблять покупки на розпродажі до Чорної п’ятниці, 30% – на новорічному розпродажі та 18% – на різдвяному.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Наразі 71% планують придбати товари на новорічному розпродажі, 66% – на різдвяному та 64% – на Чорну п’ятницю.

Покупки на Чорну п’ятницю більш поширені серед молоді – 62% опитаних віком 18-29 років відповіли, що зазвичай купують товари під час цього розпродажу. Нині  73% молоді планують покупки на Чорну п’ятницю (проти 53% та 64% по вибірці в цілому).

На Чорну п’ятницю купувати планують передусім одяг (42%), а також побутову техніку (34%), взуття (30%), смартфони та мобільні телефони (28%), подарунки (23%), товари для дому (23%) та косметику і парфуми (22%).

Близько половини збираються витратити на покупки до 3 000 грн (48%).

Ті, хто планують робити покупки на Чорну п’ятницю, вбачають у цьому розпродажі передусім нагоду придбати щось за знижками (52%), а також можливість придбати багато різних товарів разом за зниженою ціною (41%).

Серед тих, хто не планує купувати щось на Чорну п’ятницю, побутує думка, що цей розпродаж є обманом (37%). 32% не планують купувати нічого, адже вони економлять.

Расскажите друзьям про новость