09 Дек 2021, 10:12

Гіперперсоналізація та автоматизація: 5 порад з мобільного маркетингу на свята

Сезон свят дарує безліч можливостей спеціалістам у галузі мобільного маркетингу. Пандемія значною мірою збільшила кількість покупок в мережі: дослідження Statista демонструє, що у 2020 році обсяг онлайн-купівель збільшився на понад 25%, досягнувши 4.2 трлн доларів на світовому ринку. Оскільки більша частина продажів під час так званого «кібертижня» відбувається зі смартфонів — 55 % в порівнянні з 41 % на персональних комп’ютерах — висновок очевидний: кмітливі маркетологи повинні слідувати за грошовим обігом та контактувати з клієнтами там, де вони перебувають найбільше, — у своїх смартфонах.

Отже, як повністю розкрити потенціал святкового сезону та скористатися всіма перевагами мобільного маркетингу?

Ідеї для успішної мобільної маркетингової кампанії на свята

Ефективна маркетингова стратегія в месенджерах допоможе покращити якість обслуговування клієнтів, запропонувавши по-справжньому персоналізований, цікавий та зручний сервіс у пік святкового сезону.

  • Створюйте гіперперсоналізовані повідомлення для своїх постійних та лояльних клієнтів

Персоналізація клієнтського досвіду для кожного конкретного користувача підвищує ймовірність покупки у 80% випадків. Це не дивно, адже персоналізований сервіс набагато зручніший для споживачів, та дослідницькі цифри це  підтверджують — 4 з 10 покупців у період свят хочуть, щоб бренди запам’ятовували їхні особисті дані, як-от розміри речей, які клієнти купували раніше. Інтегруючи власну CRM-систему із бізнес-повідомленнями, бренди матимуть змогу зберігати історію взаємодії з клієнтами та аналізувати їхню поведінку, аби надсилати корисні та релевантні персоналізовані повідомлення.

Ось декілька простих, але дієвих ідей для святкового маркетингу, що надихають на нові рішення:

  • Додайте елемент геміфікації. Створіть цікавий досвід для своїх клієнтів за допомогою ігрових елементів. Це можуть бути тести, ігри на увагу або квести, які дозволять вашій аудиторії відпочити та весело провести час. Додайте можливість виграти знижку за правильну відповідь або проходження гри та підтримайте зацікавленість у вашій компанії.
  • Винагороджуйте лояльних клієнтів особистим підходом. Наприклад, дозвольте клієнтам приєднатися до створення лімітованої серії улюблених товарів і подаруйте можливість виграти цю продукцію у розіграші. Це короткий шлях до збільшення залученості та росту лояльності аудиторії вашого бренду.  
  • Надсилайте клієнтам повідомлення та сповіщення про подарункові товари, якими вони цікавилися раніше, щойно вони надійдуть у продаж або з’являться на складі. 
  • Допоможіть клієнтам обрати подарунки до свят. Створіть каталоги з ідеями подарунків для батьків, друзів, дітей тощо. Сегментуйте свою аудиторію та запропонуйте клієнтам найбільш релевантні добірки.
Персоналізовані пропозиції у месенджері під час святкового сезону
  • Автоматизуйте обслуговування клієнтів

У цифровому світі, який ніколи не спить, брендам необхідно залишатись на зв’язку цілодобово, аби відповідати очікуванням клієнтів: 71% споживачів сподіваються, що бренди, вдень та вночі, підтримуватимуть комунікацію в режимі реального часу. Однак обслуговувати телефони 24/7 може бути дорого. Натомість чат-боти можуть взяти на себе основну частину роботи та допомогти керувати мобільним маркетингом під час напруженого святкового сезону.

Крім того, що таке рішення є більш рентабельним для брендів, покупці скоріше довірятимуть та витрачатимуть більше грошей у компаній, які дозволяють обмінюватися повідомленнями та використовують віртуальних помічників, як в онлайн, так і у традиційних магазинах.

Чат-боти доступні цілодобово та миттєво відповідають на запитання клієнтів. Вони знижують витрати на персонал та автоматизують рутинні процеси, зменшують рівень ймовірного розчарування користувачів, надаючи швидкі та своєчасні відповіді, а також ладні генерувати аналітичну інформацію про клієнтів, що дозволяє створити детальний портрет цільової аудиторії та зрозуміти її потреби (64% клієнтів підтримують це). Крім того, чат-боти дозволяють надсилати релевантні повідомлення на основі цифрового шляху, що подолав клієнт у пошуках необхідного продукту, спілкуватися з користувачами їхньою мовою, використовувати інтерактивні елементи та гейміфікацію для залучення клієнтів під час святкового сезону — це вірний шлях до «любові на роки».

  • Не забувайте про реальних менеджерів

Хоча чат-боти можуть допомогти відповісти на безліч запитань, вам все одно потрібні реальні менеджери, аби відповідати на більш вагомі запити клієнтів. 86% користувачів хочуть, щоб у чат-ботах була можливість перемкнутися на розмову з реальною людиною. Це особливо важливо в період свят, коли клієнтам потрібна допомога консультантів в пошуку бажаних подарунків. Діалоги у бізнес-повідомленнях в месенджерах дозволяють справжнім менеджерам надавати поради покупцями, консультувати їх стосовно розміру чи характеристик продукту, або ж допомогти зібрати або встановити придбаний товар.

Менеджери також можуть врахувати відгуки клієнтів в реальному часі, щоб забезпечити краще обслуговування і перетворити нових потенційних покупців на постійних та лояльних клієнтів.

  • Використовуйте комплексні мобільні маркетингові кампанії

Просунута та сучасна стратегія мобільного маркетингу під час святкового сезону допоможе виділитись серед багатьох компаній, які працюють онлайн.

Наприклад, Coca-Cola у Болгарії розробила анімаційну гру, щоб у веселий спосіб розважити користувачів у під час Великодніх свят. Гра Easter Egg Fighter у месенджері Viber імітує давню східно-європейську традицію битви кольоровими писанками. Мета? Знищити яйце опонента, граючи онлайн. Таким чином, користувачі можуть грати проти будь-кого, попри будь-які відстані.

Маркетингова кампанія Coca-Cola включала в себе креативні безкоштовні стікери Viber, що дозволяли новим користувачам підписатися на чат-бот, просування у спільноті Coca-Cola у месенджері та персоналізовані повідомлення для підписників чат-боту із закликом долучитися до гри. 

Результати були приголомшливими: лише за 3 перших тижні кампанії в Болгарії було досягнуто 350 000 взаємодій із користувачами, середній час гри склав понад п’ять з половиною хвилин, а загальна кількість ігрових хвилин – більш ніж 188 000. Кількість підписників чат-боту збільшилась на 30%, а кількість завантажень стікер-паків перевищила 63 000.

  • Обирайте зручний час доставки разом з клієнтом

Клієнти не просто хочуть знати, де знаходяться їхні замовлення, а й мати можливість контролювати час та місце доставлення. Особливо це стосується святкового періоду, коли покупці очікують подарунків вчасно. Дослідження порталу PwC продемонструвало, що 41% споживачів, під час інтернет-шопінгу більш за все цінують швидку та надійну доставку. За допомогою бізнес-повідомлень у месенджерах ви можете не лише  сповіщати клієнтів, коли їхнє замовлення готове до відправлення, але також надавати їм можливість самим встановлювати бажаний час прибуття посилки, коригувати його чи обговорювати інші важливі деталі щодо відправлення з живим менеджером. 

Наприклад, кур’єрська служба експрес-доставки D Express, що базується в Сербії, залучила бізнес-повідомлення Viber для вдосконалення своєї стратегії мобільного маркетингу та покращення обслуговування клієнтів. Клієнти отримують знайоме багатьом автоматичне персоналізоване повідомлення, що сповіщає їх про доставку.  Після цього, в режимі переписки із клієнтською підтримкою, за потреби вони можуть скоригувати зручний час для отримання вантажу, попередити про свою відсутність за адресою видання, домовитися про повторну доставку кур’єром, отримати додаткову інформацію або перенаправити відправлення.

Текстові повідомлення значно зручніші за дзвінки для користувачів – за статистикою, 75% людей хочуть писати, а не дзвонити компаніям. Оскільки не потрібно чекати на відповідь оператора, час відповіді клієнтам  значно скорочується. 

Підключення діалогового формату спілкування через месенджер допомогло D Express покращити свій сервіс, підвищивши рівень обслуговування клієнтів, зміцнити рівень їхньої довіри та лояльності.

Вдале використання месенджер маркетингу під час свят допомагає компаніям покращити комунікацію зі своєю аудиторією, удосконалити клієнтський сервіс, збільшити лояльність та досягнути бажаних бізнес-показників.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео