5 канал продасть рекламу самостійно
5 канал завершив переговори із сейлз-хаусами і прийняв рішення про самостійний продаж реклами на каналі в 2008 році.
Про це «Телекритику» повідомив генеральний директор 5-го каналу Іван Адамчук: «Враховуючи досвід 2007-го року, ми вирішили залишити продаж реклами на каналі». Як пояснив своє рішення пан Адамчук: «Жодна запропонована сейлз-хаусами цифра не відповідала нашим очікуванням. Тому на 2008-й рік ми нікому не передаємо ексклюзив на продаж реклами».
На думку Адамчука, пропозиції сейлз-хаусів були «несерйозні». Цей факт гендиректор 5-го пояснює тим, що гравцям ринку «відомо про те, що канал має потужну рекламну службу».
Про факт переговорів 5-го із сейлз-хаусами повідомив 4 грудня «Медіабізнес», принагідно зауваживши, що за оцінками учасників ринку доходи 5-го каналу від реклами становлять $400 тис. на місяць ($4,8 млн. на рік), проте більша частина цієї суми — надходження від розміщення рекламних сюжетів.
Юрій Когутяк, «Сфера-ТВ», коментуючи питання, чому 5 канал вирішив залишити продаж реклами на каналі, зауважив: «Продаж реклами — це інтимна справа. Вочевидь, на 5-му вирішили покищо цю інтимність не порушувати».