23 травня 2019 року в Києві відбудеться iForum.
22 Мар 2019, 08:24

23 травня 2019 року в Києві відбудеться iForum.

12 тисяч, 7 напрямів, експозона цікавинок від ІТ-ринку, футуристичне «Місто Майбутнього», безліч корисних знайомств та розмов. Про що буде конференція сьогодні і чому вам слід відвідати iForum? 

Голова Оргкомітету Олександр ОЛЬШАНСЬКИЙ: iForum-2019 буде про майбутнє. Світ знаходиться в точці, за якою «матриця зламається», – нас очікують величезні зміни у всій системі: від освіти до технологій. Це шалений світовий тренд, і про це будемо говорити на конференції, де з`явився новий напрям – «Майбутнє».

Ігор НОВІКОВ, керівник напряму «Майбутнє»: Світом править конвергенція. Неможливо говорити про освіту без контексту технологій, бізнесу та суспільства. Водночас немає сенсу говорити про інновації, не розглядаючи питання радикальних змін в освіті. Скінчилась епоха знань в окремих підручниках. Та й самі підручники не встигають за змінами. Саме тому цього року на основі напрямів «Інновації» та «Освіта» ми створили новий – «Майбутнє: технології, бізнес, освіта, суспільство». Тут ми обговоримо все, що формуватиме нашу дійсність найближчі десять років.

Дмитро БАЗИЛЕВИЧ, керівник напряму Digital FUN: У цифровому світі люди також шукають хліба й видовищ. І якщо «хліб» – це до напряму «Бізнес», як його ефективно продавати – до напряму «Реклама», то за видовищами – велкам до напряму Digital FUN. Цього року Digital FUN буде про те, який кіберспорт нам потрібен, чим саме Adult-індустрія рухає прогрес і навіщо люди взагалі роблять відеоігри. Спеціальний бонус: пояснимо, чому на Digital FUN не говорять про гейміфікацію.

Євген ШЕВЧЕНКО, керівник напряму «Реклама»: Інтернет – найбільше медіа в нашій країні за рекламними бюджетами. Всеукраїнська рекламна коаліція впевнена, що у 2019 році на інтернет-рекламу буде витрачено більше, ніж на ТБ+радіо. Це означає, що інтернет стає головним каналом комунікації та продажів для багатьох бізнесів. Тож цього року напрям «Реклама» буде присвячений новим рекламним технологіям, збільшенню ефективності використання вже відомих інструментів та креативу у рекламі. Усе це – важливі складові   інтернет-маркетингу в кожній компанії, яка хоче збільшити продажі та залучити більше нових клієнтів.

Дмитро БІРЮКОВ, «Місто Майбутнього»: У 2019-му наше Місто – це роботи та штучний інтелект. Із цікавих спойлерів: VR-гра з повним «зануренням» у Чорнобиль до аварії на АЕС та освітній інтерактивний рюкзак.

Денис ДОВГОПОЛИЙ, керівник напряму «Стартапи»: Цього року наш напрям збільшує тривалість до повного дня. А також зросте кількість англомовних спікерів. Як завжди, ми сфокусуємось на 20-хвилинних доповідях, які даватимуть відповіді на питання, базуючись на особистому досвіді спікера, наданій ним методології та кейсах. 

Сергій КОРЖ, керівник напряму «Технології»: iForum-2019 не стане винятком: ми розглянемо найбільш трендові фреймворки та платформи, обговоримо нові підходи до побудови високонавантажених систем, а також – коли й як варто застосовувати технології машинного навчання та обробки природних мов. 

Арсеній ФІНБЕРГ, керівник напряму «CRM&Лояльність»: Головний акцент цього року буде спрямовано на практику: ми розглядатимемо реальні кейси запровадження/використання CRM/ERP систем в українських компаніях.

Артур Оруджалієв, керівник напряму «Бізнес»: Ми традиційно зберемо лідерів українського та міжнародного ІТ-бізнесу. Топ-менеджери великих компаній поділяться унікальним досвідом перемог та помилок, розкажуть про конкуренцію та завоювання нових ринків. А також спрогнозують, що чекатиме на нас завтра.

Та головний напрям iForum`у – це нетворкінг. Купуючи квиток, ви отримуєте найдемократичніший доступ до найцікавіших людей галузі, синергія яких і створює  майбутнє.

 

Расскажите друзьям про новость