23,9 — 69,0 млн грн оцінюється ринок реклами в Телеграм у 2 кварталі 2021 року
19 Авг 2021, 18:16

23,9 — 69,0 млн грн оцінюється ринок реклами в Телеграм у 2 кварталі 2021 року

На ТОП-7 категорій за кількістю замовлень припадає 81,9% від загальної кількості рекламних постів в телеграм-каналах. Серед найпопулярніших категорій — «ЗМІ», «Мотивація та саморозвиток» і Музика. А на ТОП-7 категорій по обороту реклами припадає 91% від загальної вартості рекламних постів.

В кінці липня 2021 біржа реклами в Telegram Telega.com.ua завершила дослідження «Ринок реклами в українських Telegram-каналах» за другий квартал 2021 року.

Для оцінки ринку були використані дані по 3 091 українським каналам з аудиторією в 25 727 551 підписників. Основна мета дослідження — визначити обсяг і перспективи ринку реклами в українських Телеграм-каналах, використовуючи виключно об’єктивні дані.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

ТОП-10 категорій за кількістю замовлень реклами в 2 кварталі 2021 року

  • Новини та ЗМI — 40,8%
  • Бізнес та стартапи — 29,1%
  • Экономiка та фiнанси — 7,6% 
  • Відпочинок та розваги — 5,1%
  • Авто i мото  — 3,6%
  • Ставки та азартнi iгри — 2,6%
  • Гумор та меми — 2,2%
  • Музика — 1,7% 
  • Iнтернет технологii — 1,5%
  • Кiно — 1,3%

ТОП-7 категорій по обороту реклами в 2 кварталі 2021 року через біржу Telega

  • Новини та ЗМI — (40,8% від загального обсягу)
  • Мотивацiя и саморозвиток (9,4%)
  • Музика (7,2%)
  • Бізнес та стартапи (6,5%)
  • Здоров’я та медицина (4,3%)
  • Подорожi та Туризм(2,9%)
  • Наука та технології -2,9%

Автори дослідження ринку реклами в українських Telegram-каналах у 2021 р.

  • Дмитро Корнілов, д. е. н., проф.;
  • Михайло Райцин, фаундер (засновник) Telega;
  • Дмитро Зайцев, к. е. н., візіонер сервісу Telega.in, ведучий активний піар;
  • Андрій Свириденко, керівник відділу аналітики Telega;
  • Люман Сейдаметов, аналітик Telega

Методика оцінки обсягу ринку реклами в українських Телеграм-каналах

1. Сформовано ТОП-50 українських каналів за кількістю активної аудиторії (кількістю переглядів), в яких були рекламні пости. В якості основного джерела використовувалися дані ресурсу https://telega.com.ua «Сервіс для реклами вашого бізнесу в Telegram каналах», а також інформація з ресурсу https://telemetr.me (дані за 2 кварталі 2021 року).

2. Розрахований обсяг реклами в ТОП-50 українських каналів за 3 місяці (помножили вартість рекламного поста на їх кількість для кожного каналу з ТОП-50).

3. Побудовано діаграму Парето для ТОП-50 українських каналів і розглянуто розподіл вартості реклами в каналах.

4. Проведено оцінку частки вибірки (ТОП-50) аналізованих каналів.

5. Проаналізовано залежність вартості реклами в каналах від переглядів у досліджуваній вибірці (ТОП-50).

6. Визначено загальну кількість переглядів у всіх українських каналах за даними аналізованих джерел за 3 місяці.

7. Зроблено оцінку обсягу ринку реклами в українських Телеграм-каналах на основі лінійної та нелінійної залежності від кількості переглядів за 3 місяці, тобто визначено максимальне та мінімальне (розрахункове) значення.

8. Зроблено оцінку обсягу ринку реклами в українських Телеграм-каналах за рік.

9. Сформульовані фактори, що впливають на утворення похибок і припущень.

Висновки дослідження

На 3 091 українських каналів припадає 25 727 551 підписників, 4 821 372 переглядів (активної аудиторії), середній ER дорівнює 4 821 372. Ці показники забезпечили приплив реклами на суму близько 23,9 млн. Грн. / За 2-ий квартал 2021 року або при перерахунку на рік близько 95,6 млн грн / рік по категорії «Українські канали».

За даними ресурсу https://telega.com.ua/analytics/themes/ середні розцінки за рекламу в українських Телеграм-каналах на 1.07.2021 виходячи з переглядів представлені в таблиці.

ТЕМАТИКАCPM*ERR**ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ КАНАЛІВ В КАТЕГОРІЇ
Авто і мото198 ₴26.59%45
Бізнес та підприємництво540 ₴24.39%78
Відпочинок та розваги96 ₴43.71%84
Гумор та меми44 ₴37.23%3
Здоров’я та медицина105 ₴32.04%26
Інше431 ₴3.40%206
Мотивація та саморозвиток170 ₴19.86%49
Музика363 ₴13.26%56
Новини та ЗМІ295 ₴20.45%307
Освіта129 ₴27.67%266
Подорожі та туризм158 ₴20.20%57

* CPM — вартість 1000 переглядів в категорії в грн (дані за цим показником регулярно оновлюються на основі даних за заявками на рекламу).

   ** ERR — середній рівень залученості в категорії (розраховується як відношення переглядів до загального пiдписників).Більшість каналів в категоріях ЗМІ, Інтернет, Маркетинг, Відпочинок і Розваги, Робота, Криптовалюта, Юриспруденція, а також Авторські блоги, Бізнес і Фінанси виставляють більш високі розцінки за розміщення рекламних постів. Актуальні значення CPM для кожної категорії щомісяця оновлюються.

Расскажите друзьям про новость