21 лютого 2020 відбудеться бізнес-конференція Customer Experience Management 8
29 Янв 2020, 13:10

21 лютого 2020 відбудеться бізнес-конференція Customer Experience Management 8

Фокус на клієнтський досвід стає найсильнішим бізнес-трендом в Україні й у світі. Але як визначити свою СХ-стратегію, щоб залишатися актуальними та привабливими для сучасних клієнтів, а також зберігати та посилювати свої позиції на ринку? 

Як збільшити рентабельність інвестицій у CX й зробити орієнтованість на клієнта невід’ємною частиною бізнес-стратегії у епоху змін та нестримних трансформацій? 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Якщо у вас є щире, справжнє бажання змінити ставлення ваших клієнтів, досягати нових показників і результатів, перетворюватися, змінюватися і розуміти як це зробити, та стати компанією №1 в рейтингу довіри клієнтів за рівнем професіоналізму, сервісу і доступності — потрібно бути готовими робити незвичні для себе речі, і це не завжди привабливість і перфекціонізм у класичному маркетинговому розумінні.

Бізнес-конференція Customer Experience Management 8 надає бізнес-компаніям можливість дізнатись про сучасні моделі клієнтського досвіду у самих різних бізнес-галузях на практичних кейсах та прикладах спікерів.

За один день учасники конференції #СEM8 почують СХ -кейси від компаній: Нова Пошта, Альфа Страхування, ПУМБ, Kyivstar, Citrus.ua, OLX, UNMOMENTO, а також майстер-класи від СНГ-експерта у галузі Сustomer Journey та експерта №1 з сервісу в Україні.

Дата бізнес-конференції: 21 лютого 2020

Місце проведення: Kyiv Event Hall (Київ, вул. Столичне Шосе, 103)

Учасники бізнес-конференції отримають:

  • свіжі ідеї клієнтського сервісу для свого бізнесу, які корисно синтезувати із досвіду компаній всіх галузей діяльності;
  • чітке розуміння, з чого складається сучасний клієнтський досвід та як стати world class компанією у епоху нестримних змін;
  • досвід, як будувати ефективний Сustomer Experience Journey у епоху цифровізації;
  • визначення критичних та «хронічних» точок для вдосконалення та пошуку нових можливостей для посилення клієнтської симпатії до бренду компанії;
  • найновіші СХ-тренди, як використовувати інновації  для створення цифрового клієнтського досвіду, які ризики та можливості привносить діджиталізація і як підготуватися до змін.

Трансформація клієнтського досвіду у 2020 починається з цінних інсайтів Customer Experience Management 8!

Зареєструйте на Customer Experience Management 8 три представники від однієї компанії та отримайте четвертий квиток — у подарунок. Для читачів MMR знижки на квитки за промокодом MMR_CEM8.    

 

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel