Індустріальний комітет зовнішньої реклами України (ІКЗР) підготував звіт за результатами 2019 р. За результатами дослідження, доля зовнішньої реклами з-поміж інших медіа лишається високою і стабільною — майже 18 %, що пояснюється гарними охоплюючими можливостями Outdoor-медіа та конкурентною вартістю контакта.
Реформи зовнішньої реклами, що проводилися міськими адміністраціями у партнерстві з компаніями-операторами, поступово зменшують кількість носіїв формату 3х6 м, сьогодні його доля 48 %, хоча він лишається провідним форматом українського Outdoor для розбудови охоплення. Долі інших популярних форматів, як призми і сітійлати, стабільна протягом 2 років, однак у 2019 р. на 4 % зросли інвестиції рекламодавців у скроли — динамічний інвентар міського середнього формату. ІКЗР у цілому позитивно оцінює реформи ринку зовнішньої реклами і вважає, що вони сприяють збільшенню ефективності Outdoor-медіа.
Незмінною лишається п’ятірка міст-лідерів ринка: Київ, Одеса, Дніпро, Харків та Львів. На столицю припадає ¼ від загальної кількості рекламного інвентаря і 37 % рекламних бюджетів.
За результатами року на 1-му місті серед категорій рекламодавців — Торгівля, на 2-му місті — категорія «Нерухомість». Соціальна реклама, яка була лідером у 1-му півріччі 2019 р. завдяки політичним кампаніям, за результатами року на 3-му рядку рейтингу провідних категорій рекламодавців.
У звіті окремо показані дані за грудень 2019 р., оскільки внаслідок трансформаційних процесів у зовнішній рекламі й додавання у моніторинг та аналіз цифрових панелей зазнав змін список рекламних операторів за кількістю інвентаря. Сьогодні ТОП-4 операторів ринка та їх долі у кількості площин: BigBoard Ukraine — 10 %, РТМ-Україна — 8 %, PRIME Group — 7 %, Octagon Outdoor — 6 %. У грудні 2019 цифрові панелі становили майже 3 % від усіх форматів українського Outdoor-ринка з прогнозованою тенденцією більш ніж 100%-го зростання. Що говорить про стрімкий розвиток Digital Outdoor, адже на початок минулого року чисельність цифрового інвентаря була не більшою за кілька десятків площин, а самі панелі не були представлені у дослідженнях і моніторингу зовнішньої реклами.
В ІКЗР певні, що 2020-й рік буде успішним для зовнішньої реклами і пропонують ознайомитися зі звітом за рік минулий на сайті індустріального об'єднання.