Оргкомітет 20-ого Київського Міжнародного Фестивалю Реклами анонсує склад журі, що оцінить конкурси Film, Radio&Audio та Advertising Campaign. Головою журі став Tim Beckerling, креативний директор BBDO із Південно-Африканської Республіки.
Судді оцінять оригінальність творчих ідей і нестандартні підходи, які використовувалися при створенні рекламних роликів, радіо/аудіо, рекламних кампаній – тут креативність понад усе.
Міжнародні судді з величезним досвідом роботи в індустрії і численними нагородами оцінять роботи учасників конкурсів Film, Radio&Audio, Advertising Campaign, знайомтеся:
- Голова журі – Tim Beckerling, креативний директор BBDO, ПАР
- Wilson Ang, Group Creative Director, Cheil Hong Kong, Гонконг
- Nikita Frankovskiy, асоційований креативний директор GForce Grey, Казахстан
- Thomas Fritze, Creative Director Art, Grabarz & Partner, Німеччина
- Mihai Gongu, виконавчий креативний директор TOMORROW Shanghai, Китай
- Anastasiya Nikonovich, старший копірайтер Salmon Graphics, Білорусь
- Jana Savic Rastovac, виконавчий креативний директор McCANN Beograd, Сербія
- Nigel Roberts, креативний директор Krow, Великобританія
- Irina Sakvarelidze, старший копірайтер Windfor's, Грузія
- Kosta Schneider, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine, Україна
Нагадаємо, на фестивалі будуть працювати 4 міжнародних команди судів, а також представники-рекламодавці у складі журі Industry Categories, та стратеги комунікаційних агентств у складі команди судів конкурсу Marketing Innovations.
Перший дедлайн прийому конкурсних робіт – 15 березня.