21 лютого відбудеться лекція «Реклама — то любов» від DIEVO
05 Фев 2020, 15:13

21 лютого відбудеться лекція «Реклама — то любов» від DIEVO

Кохання продає, а День святого Валентина — один з найбільших трендсеттерів. В XIX сторіччі було прийнято дарувати засушені квіти, в ХХ — марципани, а в ХХІ середній чек подарунку набагато виріс.
21 лютого в креативному просторі UNDERHUB Ярослава Гончарук, Creative Group Head в діджітал-агенції DIEVO, розповість, чому свята все ще впливають на нас та як рекламним фахівцям це використовувати.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Про що буде йти мова:

 чому тему кохання все ще використовують у рекламі;

 як традиційні свята допомагають рекламістам продавати;

 секс у рекламі: варто чи ні;

 чи сниться андроїдам електрокохання, або яке майбутнє чекає на День святого Валентина.

Захід буде цікавим креаторам, копірайтерам та дизайнерам, які хочуть навчитися більш ефективно використовувати психоемоційні аспекти поведінки людей та вплив несвідомого, та всім, хто хоче дізнатися, чому люди ведуться на комерційні свята.

Для читачів MMR діє знижка 15%. Скористайтеся промокодом mmr.friends при реєстрації.

Расскажите друзьям про новость