1+1 media запустила digital-проект по вимірюванню залученості персоналу «Імпульс»
14 Авг 2019, 13:30

1+1 media запустила digital-проект по вимірюванню залученості персоналу «Імпульс»

Рік тому в 1+1 media розпочали роботу над інструментом, який допоможе вимірювати
залученість персоналу та надавати оперативний зворотний зв’язок. Проект успішно запустили
наприкінці червня. Cпівробітникам холдингу 1+1 media презентували сервіс зворотного зв’язку «Імпульс», в
якому кожен зареєстрований користувач може анонімно поділитися враженнями про компанію як
місце роботи, а компанія – аналізувати отриману інформацію та вживати заходи для постійного
покращення. Розробка проекту зумовлена необхідністю отримання зворотного зв’язку від
співробітників та швидкого реагування на запити колег.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Користувачі сайту залишають коментарі про фізичні умови праці, процеси та колектив, тощо. Компанія отримує результати у вигляді узагальнених графіків рівнів задоволеності та залученості за департаментами, аналізує їх та вживає заходів для покращення. Алгоритм сайту написаний таким чином, що отримати дані про користувачів чи авторів дописів неможливо. Також інструмент вимірює настрій співробітників за спеціальною шкалою – «пульсиками», кожен з яких символізує окремий стан задоволеності – від вкрай незадоволеного до дуже задоволеного. Кожен користувач може переглянути шкалу інших структурних підрозділів, сортувати статистику за періодами, аналізувати свій настрій та візуалізувати графік персональної задоволеності.

«Раніше ми вимірювали залученість персоналу за допомогою послуг спеціалізованих компаній, однак процес опрацювання та надання зворотного зв’язку вимагав великої кількості часу. Для нас, як для компанії зі швидким темпом роботи і прийняттям рішень, такий тривалий процес не надто ефективний. Тому ми вирішили розробити інструмент, який допомагатиме отримати об’єктивну картинку реальності моментально і дозволить оперативно реагувати на запити колег, аби підвищувати рівень залученості. Важливою умовою при створенні «Імпульсу» було зробити його максимально комфортним у користуванні, тож він доступний як із робочих персональних комп’ютерів, так і мобільних пристроїв», – прокоментувала Лариса Брувер, HR-директорка 1+1 media. 

За місяць користування сайтом з більше 2000 штатних співробітників 1+1 media 750 є активними користувачами, які в сумі залишили близько 600 коментарів. У середині серпня розпочнеться етап опрацювання та реалізації запитів, надісланих користувачами. Також в 1+1 media планують запустити клуб «Агентів змін» – спільноту співробітників, які є амбасадорами бренду роботодавця. Вони братимуть участь у щомісячних зустрічах з керівниками департаментів і менеджерами з персоналу, обговорюватимуть та координуватимуть процес впровадження якісних змін. 

«Ми переконані, що ініціативи щодо змін повинні йти від самих співробітників, як і спосіб їх реалізації. Адже часто керівники можуть не знати про, здавалось би, очевидні потреби підлеглих, оскільки вони про них не говорять. «Імпульс» допомагає виявити такі потреби, а «Агенти змін» – їх реалізувати. Тому в цьому випадку навіть маленький «імпульс» від співробітників – рушійна сила великих змін для компанії. Вважаємо, що це успішний кейс на шляху до удосконалення бренду роботодавця, тож готові ділитися досвідом з іншими компаніями», – зазначила Лариса Брувер. 

Над розробкою сайту працювала аутсорсингова компанія «Ідейл», кураторами проекту є 1+1 Digital. 

Расскажите друзьям про новость