Пустотливі персонажі, які змушують посміхатися, спокійні кольори та повертання до простіших часів за допомогою ностальгічних тенденцій дизайну; це лише деякі з тем, які починають проявлятися в тенденціях дизайну упаковки 2022 року. via 99designs.com.
Нова ера психоделії 60-х
Сучасний погляд на відродження психоделії 60-х нагадує нам про час вільного кохання, миру та щастя, які ми не можемо заперечити, що нам більше потрібні, коли ми прямуємо в глибокі води пандемії.
Ексцентричний дизайн, орієнтований на текст
Усі ознаки фотографії та ілюстрації відкладено, щоб звільнити місце для видатних шрифтів, часто використовують контрастні кольори, щоб надати дизайну заряд енергії. Ця тенденція кидає виклик повсякденному погляду на шрифти, де шрифт розглядається як твір мистецтва, а не пріоритет читабельності.
Знайти спокій в упаковці
2022 рік продовжує залишатися неспокійним часом у світі, що робить тенденцію дизайну упаковки, яка полягає в тому, щоб знайти безтурботність і спокій, який нам зараз необхідний у наших будинках.
Штучна 3D декорація
Ця інноваційна штучна 3D графічна ілюстрація привносить витонченість і сучасність у цю тенденцію дизайну упаковки. Гра з глибиною та ілюзією — це надійний спосіб змусити споживачів зупинитися й подивитися, майже буквально вистрибуючи на вас, вимагаючи вашої уваги.
Чарівні кольорові напилення
Звичайна біла упаковка оживляється за допомогою розпилюваних кольорів.
Ймовірно, прославлена графічним дизайнером Тессою Форрест, тенденція до кольорових напилень заволоділа світом дизайну Instagram саме через її заспокійливий ефект.
Максимально всередині, мінімумально зовні
Ви знаєте, що куртка особлива, коли її підкладка така ж красива, як і зовнішній вигляд? Те ж саме можна сказати і про дизайн упаковки. Яке задоволення, коли ви відкриваєте свою мінімалістичну упаковку, щоб показати максималістичний і красиво оформлений інтер’єр.
Спрощені та мінімалістичні логотипи переносяться всередину, щоб розкривати яскраві кольори та максималістичні ілюстрації, залишаючи споживачів у захваті.
Ідеально недосконала сировина
Земляні недосконалі текстури нагадують споживачам, звідки бренди отримують свої матеріали, що є обов’язковою умовою для брендів, які хочуть проштовхнути свою екологічний тему і прислухатися до стурбованості споживачів кліматичною кризою.
Не зовсім білі, перероблені текстуровані матеріали також служать прекрасним фоном для друкованих фарб, створюючи делікатне спотворення кольору.
Колажі
Любов до колажу живе як невід’ємна форма дизайну, цього року з більшою увагою до геометрії та шарів кольорів. Розірвані краї паперу нагадують про вторинні матеріали, які зручно використовувати для екологічно свідомого ринку.
Естетика Y2K залишається
Естетика Y2K була величезною між серединою 1990-х і 2005 роками, коли люди були одержимі технологіями та тисячоліттям, що характеризувалося поглядом на кіберпанк 90-х.
Краса відродження Y2K полягає в чарівній іронії, коли на початку тисячоліття ми були одержимі футуризмом, тепер цей старий погляд на футуризм викликає ностальгію, схожу на ретро-футуризм. Блідо-блакитний, сріблястий, білий і блідий неон створюють фон, а геометричні форми додають динамічність.
Правління персонажів «Гумового шлангу»
Тільки ХТО ці веселі хлопці, які прогулюються по нашій упаковці? Герої з гумового шланга стали відомими в 1920-х роках у США завдяки таким творцям, як Білл Нолан і Уолт Дісней, і були модернізовані в останні роки ілюстраторами з усього світу завдяки підвищеним мазкам пензля та більш саркастичним і грайливим виразам.
Пустотливі ілюстрації
Тенденція пустотливих ілюстрацій дає зрозуміти своєму глядачу свої іронічні дитячі малюнки та балансує на межі культури мемів зі своїм сатиричним стилем.