Ось і завершується міжнародний фестиваль креативності «Каннські леви», на якому журі з усього світу обрало проривні, нестандартні ідеї, підходи і технології, які задають тенденції в розвитку культури, бізнесу і суспільства.
Наразі відомі переможці у всіх категоріях, окрім Film, Glass, Sustainable Development Goals та Titanium. Згодом редакція MMR доповнить добірку одразу після оголошення результатів.
А поки пропонуємо вам ролики, які вже отримали Гран-прі, а також переможні роботи з України.
Audio & Radio
- Пивний бренд Budweiser за кампанію «One Second Ads» від агенції Africa Creative DDB.
Health & Wellness
- Бренд засобів на основі вазеліну Vaseline за кампанію «Vaseline Verified» від агенції Ogilvy Singapore.
Lions Health & United Nations Grand Prix for Good
- Новозеландський фонд боротьби з герпесом за кампанію «The Best Place in the World to Have Herpes» від агенцій Finch та Motion Sickness.
Outdoor
- Бренд шоколадних батончиків KitKat за кампанію «Crowd» від агенції VML Prague.
- Агенції Paname 24, Auditoire, Double 2, OBO, Havas Paris та Havas Events за церемонію відкриття Олімпійських ігор-2024 у Парижі.
Pharma
- Виробник лікарського засобу для корекції порушень ерекції в чоловіків Viagra за кампанію «Make Love Last — Bedroom» від агенції Ogilvy Shanghai.
Print & Publishing
- Німецька мережа супермаркетів Penny за кампанію «Price Packs» від агенції Serviceplan Germany.
Design
- Американська Академія кінематографічних мистецтв і наук та служба допомоги людям із порушеннями слуху Chicago Hearing Society за кампанію «Caption with Intention» від агенції FCB Chicago.
Entertainment
- Автобренд Hyundai Motor Company за кампанію «Night Fishing» від агенції Innocean Seoul.
Entertainment for Gaming
- E-commerce-платформа Mercado Livre за кампанію «Call of Discounts» від агенції GUT São Paulo.
Entertainment for Music
- Музичний лейбл Rimas Music за кампанію «Tracking Bad Bunny» від агенції DDB Latina Puerto Rico.
Entertainment for Sport
- Відеогра Clash of Clans за кампанію «Haaland Payback Time» від агенції David New York.
Film Craft
- Австралійська телекомунікаційна компанія Telstra за кампанію «Telstra — Better On a Better Network» від агенції Bear Meets Eagle On Fire.
Industry Craft
- Застосунок для професіоналів та організацій охорони здоров’я Idomed за кампанію «Nigrum Corpus» від агенції Artplan São Paulo.
Digital Craft
- Американська Академія кінематографічних мистецтв і наук та служба допомоги людям із порушеннями слуху Chicago Hearing Society за кампанію «Caption with Intention» від агенції FCB Chicago.
Creative B2B
- Компанія з надання послуг хостингу та реєєстрації доменних імен GoDaddy за кампанію «B2B: Act Like You Know» від агенції Quality Meats.
Creative Data
- Виробник побутової техніки Consul Appliances за кампанію «Efficient Way to Pay» від агенції DM9
Direct
- Фінансова компанія AXA за кампанію «AXA — Three words» від агенції Publicis Conseil.
Media
- Бренд засобів особистої гігієни Dove за кампанію «Dove Real Beauty Redefined For The AI Era» від агенції Mindshare.
PR
- Залізнична компанія Indian Railways за кампанію «Lucky Yatra» від агенції FCB India.
Social and Creator
- Бренд засобів на основі вазеліну Vaseline за кампанію «Vaseline Verified» від агенції Ogilvy Singapore.
Creative Business Transformation
- Фінансова компанія AXA за кампанію «AXA — Three words» від агенції Publicis Conseil.
Luxury
- Французький виробник товарів розкоші LVMH за кампанію «The Partnership That Changed Everything» від агенції Havas Play.
Brand Experience and Activation
- Американська Академія кінематографічних мистецтв і наук та служба допомоги людям із порушеннями слуху Chicago Hearing Society за кампанію «Caption with Intention» від агенції FCB Chicago.
Creative Commerce
- Американський бренд багаторазових ковзних канальних мішків і контейнерів для багаторазового використання Ziploc за кампанію «Preserved Promos» від агенції VML.
Creative Effectiveness
- Бренд побутової електроніки Apple за кампанію «Shot on iPhone» від агенції TBWA\MEDIA ARTS LAB.
Creative Strategy
- Бренд засобів особистої гігієни Dove за кампанію «Real Beauty: How a Soap Brand Created a Global Self-Esteem Movement» від агенції Ogilvy UK.
Innovation
- Музей Організації Об’єднаних Націй та музичний стримінговий сервіс Spotify за кампанію «Sounds Right» від агенції AKQA Copenhagen.
Українські переможці Каннських левів
- Медіагрупа Starlight Media отримала Бронзового лева за кампанію для реаліті-шоу «Холостяк» за участі ветерана війни з інвалідністю Олександром Тереном у категорії Entertainment Lions / E01 — DIVERSITY & INCLUSION IN ENTERTAINMENT. Ключовим візуальним елементом став крупний план ніг пари, де протези чоловіка частково приховані офіційним взуттям. Яскравий контраст між його міцними чорними черевиками та її елегантними червоними туфлями на підборах символізував як відмінність, так і єдність, підкріплюючи повідомлення: кохання долає всі межі.
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України отримала Бронзового лева у категорії Creative Commerce Lions / E04 — CORPORATE PURPOSE & SOCIAL RESPONSIBILITY.