Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
20 Січ 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

«Який БУКЕТ, такий і МІНуЕТ», маркетологи у Гоґвортсі та чи варто вірити у тренди та прогнози.

Редакція MMR хоче представити рубрику підсумків тижня на основі найбільш відвідуваних матеріалів. Найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу.

Популярні новини:

«Який букет, такий і мінует»: в Ірпені виник скандал через сексистську рекламу

Ірпінська студія флористики Viva Flowers розмістила рекламний білборд зі слоганом «Який БУКЕТ, такий і МІНуЕТ», чим викликала жваве обговорення серед містян.

Диван з реклами Calvin Klein із Джеремі Алленом Вайтом виставили на продаж

Ніколи ще диван не хвилював світ так сильно, як тоді, коли майже голий Джеремі Аллен Вайт, зірка серіалу «Ведмідь», у якому він зіграв шеф-кухаря, відпочивав на ньому в рекламі Calvin Klein, що стала вірусною.

Хтось виставив червоний вельветовий диван, на якому відпочивав Вайт, на Facebook Marketplace за величезну ціну в $0.

Рецепт морозива від Дуа Ліпи став трендом у TikTok

У TikTok з’явився тренд, який пропонує користувачам спробувати поєднання ванільного морозива, оливкової олії та морської солі, яке так полюбляє співачка Дуа Ліпа.

Креатив тижня: «Горить дедлайн і дупа теж горить»: кожному менеджеру, який зміг, присвятили пісню

Музична тема, представлена агенціями New Strategies Group та Sasquatch Digital за підтримки ІАВ Україна, присвячена всім, хто щодня стикається з комічними труднощами рекламного світу.

Музична композиція «ME-НЕ-ДЖЕР: Гра року» — це не просто розважальний трек, а послання підтримки та джерело оптимізму для фахівців, що працюють у рекламній галузі.

Дослідження тижня: Ґрифіндор чи Слизерин: до якого факультету Гоґвортсу належать маркетологи

Фільми про Гаррі Поттера займають особливе місце в серцях багатьох людей, і маркетологам-маглам є що взяти з однієї з найепічніших історій сучасності. Зокрема, риси та якості, які необхідні для того, щоб потрапити у певний факультету Гоґвортсу. Щоб перетворитися з маркетинг-маґла на маркетинг-чарівника, їм потрібно поєднати риси кожного факультету. Тоді які ж маркетологи належать до Ґрифіндора?

Добірка тижня: «І дост карагюнде білі олур»: реакція соцмереж на розрив Морозюк із Гринкевичем

Після того, як ДБР зайнялося цією справою і обирає запобіжний захід для корупціонерів, Соня Морозюк заявила про розрив заручин з Романом Гринкевичем та опублікувала пост в Instagram, де сказала, що їй «гидко». Також вона пообіцяла продати обручку та задонатити кошти на ЗСУ.

Тепер українці запустили новий флешмоб з неймовірною кількістю мемів про Соню, порівнюючи її з Оксаною Марченко та жартуючи над тим, що на відміну від неї, вона «зреклася» свого коханого, а редакція MMR зібрала їх у добірку.

Авторські матеріали тижня:

Оксана Аккерман: як навчитися мислити, як PR-ник?

Ми часто говоримо про те, що головна мета PR — створювати сенси. Тобто PR-фахівець — це людина, яка працює на перехресті актуальних цілей бізнесу та запитів суспільства і вміє бачити навіть найтонші деталі глобальної картини. Оксана Аккерман, власниця PR Buro ACKERMANN, поділилася, як навчитися мислити, як PR-ник.

Тренди та прогнози: варто вірити або «дякую, кеп»?

У бізнес-колах нині саме час оцінки досягнень та активного планування. Ми з вами щороку спостерігаємо, як диджитал-сфера долучається до цього, продукуючи добірки тенденцій і професійних передбачень. Копірайтерка агенції Sasquatch Digital Владислава Андріянова проаналізувала попередні прогнози, аби продемонструвати, які тренди виявилися довготривалими, а які так і не виправдали очікувань. А заразом і сформувала певне розуміння, передбачення яких джерел варто взяти до уваги, якщо працюєш із контентом для бренду в Україні. 

Розкажіть друзям про новину