27 Фев 2008, 13:59

Зміни до ЗУ «Про рекламу» відхилили

27 лютого 2008 року відбулося засідання Нацради з питань телебачення та радіомовлення.
 
На ньому було розглянуто два законопроекти Держкомтелерадіо. Перший – про ратифікацію Європейської конвенції про транскордонне мовлення зі змінами від 9 вересня 1998 року – було погоджено без зауважень. Що ж до змін до закону «Про рекламу», то цю законодавчу ініціативу Кабміну Нацрада не погодила.
 
На думку першого заступника голови Нацради Ігоря Куруса, у законопроекті містяться юридичні неузгодженості. Зокрема, в ньому є положення, що реклама не мусить спонукати неповнолітніх до придбання товарів і послуг, тоді як за законодавством України неповнолітні взагалі не є суб’єктами товарних відносин.
 
Основне нововведення законопроекту – запровадження поняття «телепродаж» (синхронізованого з Європейською конвенцією). Також передбачено змінити режим переривання телепрограм на рекламу (через 45 хвилин, а не 30, як тепер) і запровадити обмеження на спонсорство лікарських засобів та послуг.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео